Ik heb afgelopen week de 20 weken echo gehad en de echoscopist zei dat het voor 100% een jochie word. Hij doet niet aan gokjes en zegt het alleen als hij het zeker weet. Het gevoel dat een jochie word had ik vanaf dat ik 6 weken zwanger ben. Iedereen in mijn omgeving zegt dat het een meisje wordt, dus ik zit al te glimlachen bij het vooruitzicht dat het een jongen is. Ik heb een collega die bij al zijn vrienden en familie voorspelt wat het wordt en hij heeft er nog nooit naast gezeten. Heeft zelfs wel weddenschappen afgesloten daarover. Maar hij zegt mij dat ik een meisje krijg. Ben benieuwd naar zijn reactie als ie hoort dat hij het eindelijk eens mis heeft.
ik heb 5 weken geleden een 20 weken echo gehad. Daar kon de echoscopiste voor 99% vertellen wat het is. Nu hebben we gister een 4d echo laten maken en daar vertelde ze het tegenover gestelde. Wij weten het dus echt niet meer. Mijn echo is wel onduidelijk omdat mijn placenta ervoor ligt en de baby er naar achteren ligt. Maar ja wie heeft er nou gelijk?