Vraag.. Ik heb vandaag een pretecho maar kan alleen uitwendig

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Trotsemama31, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Hallo meiden, ik heb vandaag een pretecho vanmiddag om half 5. Alleen dit kan uitwendig. Ze kunnen het geslacht bekijken ik ben 13,1. Mijn baarmoeder ligt achterover,en hierdoor steeds nog inwendige echo's gehad. Nu moet het dus uitwendig. Deze mevrouw zei nou u bent al zeker 13 weken rond de 12 weken gaat de baarmoeder in de goede stand staan, en komt deze omhoog.
    Ik heb zitten nadenken waneer ik uitwendig bij mijn andere dochters heb gehad. En eerlijk gezegt weet ik dat niet meer.

Mijn vraag is dus, klopt het dat de baarmoeder omhoog gaat en dat je dus met 13 weken echt een uitwendige echo kunt maken?

Graag hoor ik jullie ervaringen, en reacties.
    Bedankt alvast daarvoor.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Nou bij mij 12.6 en een prachtige echo gehad uitwendig. Ik ben niet de smalste en baarmoeder kwam net boven t schaambot uit.
    Dus t zal vast lukken.

3. Trotsemama31

Dankjewel voor je reactie ik ook niet helaas, dus het gaat hier wat dubbel op en stevig en een baarmoeder die achterover lag. Maar had wat gegoogeld ook , en volgens mij lukt het idd wel met 13,1 week. En nu moet jou reactie erbij komt het vast goed

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    hier is het na de 10weken al uitwendig. wel met volle blaas gaan!

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Mag je niet terugkomen als de echo niet goed lukt? Hier met 10 weken al uitwendige echo gehad.

Met 13 weken het geslacht al kunnen zien? Naar welk pretechobureau ga je? :D

6. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    10 weken uitwendig met een lege blaas want dat was me niet verteld.. Was een prachtige echo.

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook lege blaas, ik kan dat echt niet volle blaas en dan dat geduw erop.

8. anjak

anjak Actief lid

13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    uitwendig met 13 weken lukt vaak wel dacht ik...
    Maar met 13 weken al geslachtbepalende echo?
    Ken niemand die dat al zo vroeg heeft gedaan, zou ik persoonlijk met 20 weken doen (om misverstanden te voorkomen, lijkt me nog zo klein en lastig te verwarren?
    heb geen idee hoor, maar was mijn eerste gedachte.

9. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Een geslachtsbepaling met 13 weken? Is dat dan nav de NUB? Houd je er rekening mee dat de zekerheid maar 70% is?

Maar een uitwendige echo zal wel gaan lukken met deze termijn. Maar mag ik weten waarom je nu al een pretecho wil laten doen?

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Denk dat je naar Lommel gaat? Zij heeft het inderdaad vaak goed, alhowel ik het niet aan zou durven.
    Verder kan een uitwendige echo prima met deze termijn :)

11. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Is wel wat vroeg om nu al een geslachtsbepaling te doen. Maar uitwendige echo gaat wel lukken hoor met 13 weken. :) Wij hebben daar zelf mee gewacht tot week 17. :)

12. Trotsemama31

Thanx meiden voor jullie reacties, al was dit niet mijn vraag, maar waarom ik een pretecho wil is dat mijn man nooit met de gewone echo's mee kan, vanwege zijn werk. Dus tja dan ga je kijken wat wel lukt en idd dit kon. Dus dat is de reden. Het zal idd gaan om nub. Als de echo goed is show ik hem hier natuurlijk :)

13. Elvis

Elvis Bekend lid

31 okt 2013
    826
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me dan goed voorstellen, trotsemama!

Je kunt vragen om een goede NUB foto. Kun je hem aan de experts op het NUB topic laten zien.

In ieder geval veel plezier vanmiddag.

14. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Geinig, ik ben vandaag ook exact 13,1 week zwanger. Gister termijnecho gehad.
    Veel plezier bij je pretecho!

15. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 6,5 week al uitwendig en was prima te zien.
    Dus met 13 weken moet het zeker lukken!

16. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Als ik het goed heb is de echo inmiddels achter de rug.
    Hoe was / ging het?

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ja ben ook heel benieuwd hoe t gegaan is!

18. Mirsa

Mirsa Lid

5 aug 2010
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij 13, 3 weken nog inwendig omdat gynaecoloog uitwendig vrijwel niets zag :(
    Vreemd... lijk wel de enige te zijn;)

19. Trotsemama31

Heey meiden korte update ik heb uitwendige echo gemaakt maar het zat ongeveer 10cm diep darmen placenta en de baarmoeder lagen ervoor. Ze draaide en draaide maar zagen niet veel. Het belangrijkst wat we later zagen was dat het heel bewegelijk was en een mooi kloppend hartje heeft. Dat is natuurlijk het belangrijkst. Het geslacht was dan ook niet te zien en ook niet met 3 weken we wachten tot 20 week manlief is er dan ook bij :) zo fijn om samen naar ons kindje te kijken. Ik plaats morgen even een foto kunnen jullie mee kijken.
    Bedankt voor de reacties echt zo lief

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ah jammer dat de placenta aan de voorkant ligt.
    Dan op naar een mooie echo met 20weken. Doen we hier ook, nog even een spannende tijd :D

Deel Deze Pagina