Dank je wel Zo voelt het niet hoor! En krijg het vaak zat naar mn hoofd geslingerd dat ik zo'n verschrikkelijke moeder ben omdat ik mijn kindjes achter laat.
Ik snap dat het niet zo voelt, maar zo is het wel hoor! Je laat je kindjes niet achter (ze zijn immers ook bij hun vader) en je doet het voor hun toekomst, ze hebben er ook niets aan als jij werkloos thuis gaat zitten nu lijkt mij.
De ene week 40,5 uur dat ze ook echt wakker is (+65 slapende uren, maar dan zie ik haar over het algemeen niet aangezien aangezien ze in bed ligt ). De andere week 15,5 uur dat ze ook echt wakker is (+39 uren). In totaal zie ik haar per maand dus ongeveer 112 uur dat ze wakker is. Hele berekening maar dat komt doordat ze ook naar haar vader gaat .
Weinig ik werk 6 dagen per week en ga naar school 5 dagen per week. Enige voor deel is dat mijn dochter vaak pas na 23u slaapt
Ik ben tbm dus zie ze de hele dag (behalve schooltijden) Mijn man ziet ze 's avonds 2 uur, Hij werkt 4 of 5 dagen per week en is de weekenden ook gewoon thuis.
Ik werk 2 hele dagen maar de rest van tijd zie ik ze meer dan genoeg haha. De oudste 2 zitten op de basisschool.
Ik alle dagen dagen de hele dag en mijn man. Week met vroege dienst: 5 uur per dag Week met late dienst: 5 uur per dag Week met nacht dienst: 4 uurtjes per dag Dat is het grootste voordeel aan ploegen werken. Stel mijn man werkte van 9:00-17:00 dan zag hij ons zoontje maar 2 uurtjes omdat ons zoo tje tussen 8 en 9 pas wakker wordt.
De hele dag behalve als ze op school of peuterspeelzaal zijn. Erg fijn. Mijn man werkt ploegendiensten dus ziet ze ook vaak.
toch leuk, op een werkdag zeggen de meeste 3-4 uurtjes en als ze thuis zijn 24/7.. Dus als je thuis bent ga je naast het bed zitten en als je werkt niet? Ik ben 7 dagen thuis, en mijn dochter slaapt verschrikkelijk veel momenteel, dus ik zie haar denk ik 6 uurtjes op een dag. Soms iets minder als ik weg moet in haar wakker tijd.
Ik werk niet dus ik zie mijn zoontje door de weeks alleen niet als hij naar school is, dus van 8.30 tot 14.00 en in de weekenden zie ik hem zaterdags tot 11uur en dan gaat hij naar zijn vader en komt zondagen rond 19u weer terug, en dan zie ik hem een half uurtje vanwege bedtijd..
7 dagen van ongeveer 11 uur. Ze slaapt van 19.15-08.00 uur en doet geen middagdutje meer. Ben een thuisblijfmoeder.
24/7 Man per dag ongeveer maar een uurtje (laat thuis van werk) en in het weekend ook gewoon de hele dag.
Elke dag. Mijn man ziet haar doordeweeks soms maar een half uurtje. In het weekend de hele dag behalve als ze slaapt.
op dit moment 24/7 omdat ik in de ziektewet zit op een werkdag ben ik 4 uurtjes van huis mijn man 3 a 4 uur per dag
Hmm ik werk maar 13 tot 16 uur, en dat is onder schooltijd. Ik haal en breng ze dus ik zie ze eigenlijk 'altijd'. Mijn man werkt 4 dagen 12 uur per dag, maar ziet ze 's avonds wel.
Door de week zie ik mijn dochter op een dag 4 uurtjes, op vrijdag is dit 4 uur meer ivm vrije middag. Mijn man ziet onze dochter door de week op een dag 3,5 uur.
Ik ben thuisblijf moeder dus op de paar uurtjes psz na zie ik dr fulltime en ik zou niet anders meer willen!
Dit. Man werkt ook 4 dagen per week, maar is vroeger weg en later thuis. Hij ziet op de werkdagen zoontje (1 jaar) 's morgens 15 minuten en 's avonds 1 tot 2 uur.