ongeveer gelijk, we bespreken meestal `s ochtends hoe vaak we er die nacht uit zijn geweest Sinds lampionnendag en het zindelijk worden snachts worden we weer wat vaker wakker gemaakt `s nachts na een hele periode van doorslapen.
Elke dag een uur voor schooltijd en dan na schooltijd tot aan bedtijd. Dus dat zal ma,do, vrij neerkomen op 4/5 uurtjes En op Dinsdag 2/3 uur. Op woensdag 7/8 uur. En dan in het weekend de hele dag tenzij ik naar school moet. Mijn man ziet momenteel de kinderen iedere dag zo'n 3 uur en het gehele weekend. Er zijn ook tijden dat hij ze ma t/m vrijdag niet of nauwelijks ziet.
Tja ik vind dat Evenstar zeker wel een punt heeft. En het is ook een heel verschil of je kindjes naar school gaan of niet. Ik mis niet heel veel, omdat ze naar school gaan. Ik zie ze Ma t/m woe: ongeveer 1,5 uur 's ochtends, 2 uur 's avonds Do: ongeveer 1,5 uur 's ochtends, 4 uur 's middags/'s avonds Vr (mijn vrije dag): ongeveer 9,5 uur in totaal, als ze afspreken bij iemand dan ongeveer 6,5 uur Mijn man: ma, di, wo: ongeveer 15 minuten 's ochtends, 2,5 uur 's avonds Wo (zijn vrije dag): ongeveer 1,5 uur 's ochtends, 7 uur 's middags/'s avonds (Eva 1 uur minder want dan zit ze op dansles) vr: ongeveer 15 minuten 's ochtends, 3 uur 's middags/'s avonds Ik kom op 5.5 uur meer uit doordat ik 4 dagen per week de kinderen 's ochtends langer zie en naar school bring en op donderdagmiddag de kinderen uit school haal. Zaterdag en zondag zijn we allebei thuis en als er geen stop is hockeyt mijn man bijna elke zondag en is dan 4-5 uur weg. 's Nachts gaat degene eruit die er het eerst wakker van wordt. Helaas voor mijn man is hij dat de laatste tijd meestal . Maar nu niet meer zo vaak, hooguit 2 keer per nacht (voor Lisa), maar soms ook helemaal niet, vaak wel 1 keer. Maar goed dat is hooguit 1 minuut dus dat tikt niet zo aan :d
Op werkdagen zie ik haar in de ochtend 45min en in de avond 2 uurtjes. Die tijd is gevuld met wassen/aankleden/ontbijten/wegbrengen en in de middag ophalen/eten koken/eten/douchen en naar bed. Kwali-tijd heb ik naar mijn idee dan ook te weinig
Naar mijn mening veel te weinig op het moment. Helaas ben ik door omstandigheden hoofdkostwinner geworden en dat gaat ten koste van de tijd met zoon. Hopelijk komt er binnen niet al te lange tijd verandering in en kan ik de verloren tijd in gaan halen.
Oja, de nachten zijn altijd voor mij. Al slaapt ze meestal goed door, laatste tijd met regelmaat verkouden (net begonnen op psz dus tja...) en dan zie ik haar snachts ook nog een paar keer haha maar das vaak ff een paar tellen aai over de bol en dan slaapt ze weer.
Onze kids, 3 11 en bijna 17 zie ik zo vaak als ze er zijn. Ben thuisblijfmama. Ik ben nu 38, toen de jongste nog niet geboren was, werkte ik de ochtenden. Ik bracht de kids naar school, en ging werken. Om 12 uur kon ik ze gewoon weer ophalen. Als de jongste straks naar school gaat, blijf ik gewoon thuis. Mijn man werkt, maar is s'avonds en de weekenden gewoon thuis, en is er ook echt voor de kinderen.
Ik ben tbm dus als ze niet op school zitten de hele dag. Mijn man ziet ze weinig door het werk vandaag 5 min gezien morgen ook woe/do is hij vrij dus ziet hij ze na school en vrij niet en za/ zo hooguit een uurtje
Vriend en ik werken ieder 3 dagen. Kinderen gaan 2 dagen naar de opvang en dan zie ik ze in de ochtend een uurtje en in de avond 2 uur. De woensdag als ik werk en vriend vrij is, zie ik ze in de ochtend 2 uur en in de avond 2 uur. De rest van de dagen ben ik thuis, 4 dus. 1 ochtend per week gaat de oudste nog naar de peuterspeelzaal. Mijn vriend ziet de kinderen dus ook de hele dag gedurende 4 dagen. De drie dagen dat hij werkt, begint hij wel vroeg en ziet hij ze in de ochtend vaak maar een half uurtje. In de avond ziet hij ze dan nog 2 uur. Voor ons de perfecte oplossing om ieder 3 dagen te werken. We wilden alle twee blijven werken, maar ook vaak thuis zijn voor de kinderen.
Mijn zoontje gaat 2 x een dagdeel naar de psz. Verder is hij dus meestal met mij, ben thuisblijfmoeder. Mijn man werkt 1x in de twee weken een (korte) dag thuis, dus dan hebben we soort van lang weekend gevoel met zijn drietjes. De andere week werkt hij wel buitenshuis, maar ook een korte dag. De andere 4 dagen is hij van 6:00 tot 18:00 van huis en geniet hij van het uurtje (a 1,5) eten en bedritueel.
Nu bijna alle dagen (zwangerschapsverlof), maar als ik werk: Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 3 uur Dinsdag, zaterdag en zondag hele dag.
Verschilt. Op werkdagen (3-4 per week) tussen de 4 uur bij hele dienst en 7 uur per halve dienst. En dan nog 3-4 dagen per week 24uur. Want dan ben ik vrij.