hoeveel zien jullie jullie kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ongeveer gelijk, we bespreken meestal `s ochtends hoe vaak we er die nacht uit zijn geweest:)
    Sinds lampionnendag en het zindelijk worden snachts worden we weer wat vaker wakker gemaakt `s nachts na een hele periode van doorslapen.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Elke dag een uur voor schooltijd en dan na schooltijd tot aan bedtijd. Dus dat zal ma,do, vrij neerkomen op 4/5 uurtjes
    En op Dinsdag 2/3 uur. Op woensdag 7/8 uur.
    En dan in het weekend de hele dag tenzij ik naar school moet.

Mijn man ziet momenteel de kinderen iedere dag zo'n 3 uur en het gehele weekend. Er zijn ook tijden dat hij ze ma t/m vrijdag niet of nauwelijks ziet.

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Drie keer per week vier uur niet

mijn man bij werkdagen 1,5 uur. Vrije dagen zoveel mogelijk

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja ik vind dat Evenstar zeker wel een punt heeft. En het is ook een heel verschil of je kindjes naar school gaan of niet. Ik mis niet heel veel, omdat ze naar school gaan.

Ik zie ze
    Ma t/m woe: ongeveer 1,5 uur 's ochtends, 2 uur 's avonds
    Do: ongeveer 1,5 uur 's ochtends, 4 uur 's middags/'s avonds
    Vr (mijn vrije dag): ongeveer 9,5 uur in totaal, als ze afspreken bij iemand dan ongeveer 6,5 uur ;)

Mijn man:
    ma, di, wo: ongeveer 15 minuten 's ochtends, 2,5 uur 's avonds
    Wo (zijn vrije dag): ongeveer 1,5 uur 's ochtends, 7 uur 's middags/'s avonds (Eva 1 uur minder want dan zit ze op dansles)
    vr: ongeveer 15 minuten 's ochtends, 3 uur 's middags/'s avonds

Ik kom op 5.5 uur meer uit doordat ik 4 dagen per week de kinderen 's ochtends langer zie en naar school bring en op donderdagmiddag de kinderen uit school haal.

Zaterdag en zondag zijn we allebei thuis en als er geen stop is hockeyt mijn man bijna elke zondag en is dan 4-5 uur weg.
    's Nachts gaat degene eruit die er het eerst wakker van wordt. Helaas voor mijn man is hij dat de laatste tijd meestal ;). Maar nu niet meer zo vaak, hooguit 2 keer per nacht (voor Lisa), maar soms ook helemaal niet, vaak wel 1 keer. Maar goed dat is hooguit 1 minuut dus dat tikt niet zo aan :d

5. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Op werkdagen ongeveer 3.5-4 uur en op vrije dagen en weekend de hele dag. Werk 3.5 dag per week.

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nu nog hele dagen straks zoals hier beschreven.

7. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Op werkdagen zie ik haar in de ochtend 45min en in de avond 2 uurtjes. Die tijd is gevuld met wassen/aankleden/ontbijten/wegbrengen en in de middag ophalen/eten koken/eten/douchen en naar bed.
    Kwali-tijd heb ik naar mijn idee dan ook te weinig

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Naar mijn mening veel te weinig op het moment. Helaas ben ik door omstandigheden hoofdkostwinner geworden en dat gaat ten koste van de tijd met zoon. Hopelijk komt er binnen niet al te lange tijd verandering in en kan ik de verloren tijd in gaan halen.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Oja, de nachten zijn altijd voor mij. Al slaapt ze meestal goed door, laatste tijd met regelmaat verkouden (net begonnen op psz dus tja...) en dan zie ik haar snachts ook nog een paar keer haha maar das vaak ff een paar tellen aai over de bol en dan slaapt ze weer.

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Onze kids, 3 11 en bijna 17 zie ik zo vaak als ze er zijn. Ben thuisblijfmama.
    Ik ben nu 38, toen de jongste nog niet geboren was, werkte ik de ochtenden. Ik bracht de kids naar school, en ging werken. Om 12 uur kon ik ze gewoon weer ophalen. Als de jongste straks naar school gaat, blijf ik gewoon thuis. Mijn man werkt, maar is s'avonds en de weekenden gewoon thuis, en is er ook echt voor de kinderen.

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    24/7.

Op 6 uur PSZ en de 3 paardrij-uurtjes na.

12. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ik ben tbm dus als ze niet op school zitten de hele dag.
    Mijn man ziet ze weinig door het werk vandaag 5 min gezien morgen ook woe/do is hij vrij dus ziet hij ze na school en vrij niet en za/ zo hooguit een uurtje

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    24/7 ik vind het heerlijk om thuismama te zijn

14. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Vriend en ik werken ieder 3 dagen. Kinderen gaan 2 dagen naar de opvang en dan zie ik ze in de ochtend een uurtje en in de avond 2 uur. De woensdag als ik werk en vriend vrij is, zie ik ze in de ochtend 2 uur en in de avond 2 uur. De rest van de dagen ben ik thuis, 4 dus. 1 ochtend per week gaat de oudste nog naar de peuterspeelzaal.

Mijn vriend ziet de kinderen dus ook de hele dag gedurende 4 dagen. De drie dagen dat hij werkt, begint hij wel vroeg en ziet hij ze in de ochtend vaak maar een half uurtje. In de avond ziet hij ze dan nog 2 uur.

Voor ons de perfecte oplossing om ieder 3 dagen te werken. We wilden alle twee blijven werken, maar ook vaak thuis zijn voor de kinderen.

15. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ik werk gemiddeld 2 halve dagen per week dus zie haar dan hele middag-avond of ochtend-avond.

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn zoontje gaat 2 x een dagdeel naar de psz.
    Verder is hij dus meestal met mij, ben thuisblijfmoeder.

Mijn man werkt 1x in de twee weken een (korte) dag thuis, dus dan hebben we soort van lang weekend gevoel met zijn drietjes.
    De andere week werkt hij wel buitenshuis, maar ook een korte dag.
    De andere 4 dagen is hij van 6:00 tot 18:00 van huis en geniet hij van het uurtje (a 1,5) eten en bedritueel.

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    #97 Damay77, 8 dec 2014
    Laatst bewerkt: 8 dec 2014
    DIe zijn allemaal voor mij aangezien ik alleen ben

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nu bijna alle dagen (zwangerschapsverlof), maar als ik werk:
    Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 3 uur
    Dinsdag, zaterdag en zondag hele dag.

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Verschilt. Op werkdagen (3-4 per week) tussen de 4 uur bij hele dienst en 7 uur per halve dienst.

En dan nog 3-4 dagen per week 24uur. Want dan ben ik vrij.:)

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Op werkdagen 3 uur en verder de hele dag.

Deel Deze Pagina