Innestelingsbloeding..?? Wie weet hier meer van?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelsap89, 27 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik hoop dat er dames zijn die mij kunnen helpen kalmeren van binnen.
    Ik had een positieve ovulatietest op 19 en 20 december. Natuurlijk ook gemeenschap gehad op een van die dagen en natuurlijk ook daar voor.

Nu 5 dagen na m'n ei, Uitgaande van de 20e had ik snachts toen ik moest plassen roze/paarsachtige slijm met afvegen. Gedurende dag nog een keer. Waarvan ook nog 1x met 1 klein rood sliertje.

De volgende dag veranderde dit in wat bruinig slijm. En toet nu toe is het nog steeds wat bruinig. Alleen niet meer slijmerig.

Veel plopjes, borrels en steekjes. Zou dit een innesteling kunnen zijn geweest? Het is allemaal niet veel hoor. Maar weet niet wat ik moet denken. Wie kan mij hier bij helpen?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Lastig om te zeggen, een mini bloeding kan helaas zoveel betekenen! Innestelingsbloedingen komen wel echt nauwelijks voor.

Zelf heb ik op de dag van de positieve test een paar mini veegjes bruin bloed gehad, dit was op 9DPO. Of dit nog van de innesteling was, geen idee. Heb helaas wel meer bloedverlies gehad de eerste 9 weken.

3. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik had de week na de vermoedelijke bevruchting een menstruatie van 3 dagen, waarbij een tampon noodzakelijk was. Paar dagen later positief getest. Nu ben ik inmiddels 31 weken zwanger.

4. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    ik had dit wel rond mn nod en toen indd zwanger.

5. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Het zou kunnen maar zou gewoon even wachten totdat je een test je een test kan doen. Ik zelf ben 3x zwanger geweest maar nooit een innestelingsbloeding gehad maar ken wel meiden die het wel hadden.

6. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Dank jullie voor jullie reacties. Het kan dus nog vele kanten op. M'n nod is volgende week dinsdag. Ik wil zaterdag testen... dit is toch wel mogenlijk?

Deel Deze Pagina