schimmelinfectie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jesali, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesali

    Jesali Lid

    10 okt 2005
    47
    0
    0
    Ik denk dat ik last heb van een schimmelinfectie. Ik ga morgen maar even met de huisarts bellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat voor medicijnen krijg je dan voorgeschreven?
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb ook weleens iets dergelijks gehad. In principe is het onschuldig (mits je er wat aan doet) en kan het iedereen overkomen.
    Ik heb toen een soort van pillen gekregen die ik voor ik ging slapen in mijn vagina moest inbrengen,en die losten als het ware op in de nacht en dat heeft heel erg goed geholpen.
    Ben na de behandeling Lactacyd Intiem douche gaan gebruiken en heb er daarna ook nooit meer last van gehad!
    Succes!
     
  3. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Nou, Sientje, jouw verhaal had het mijne kunnen zijn !
    Ik heb ook een schimmelinfectie gehad (2 maandjes geleden) en kreeg 3 pillen (flinke ronde joekels wel hoor) die ik 's avonds in moest brengen. Het was in de ochtend een beetje een kliederboel op het toilet maar daarna was het over. Ik was me nu ook dagelijks met Lactacyd en dat is echt een geweldig spulletje, nergens meer last van !

    Succes ermee !

    Groetjes,
    Ilja
     
  4. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Mag je dat wel gebruiken dan als je zwanger bent Ilja?
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    De gewone wasemulsie kun je gewoon tijdens de zwangerschap gebruiken. Staat ook op de site van lactacyd.
    De intiem-douche zou ik dan even laten staan.
     
  6. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Oeps, misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, ik gebruik dus inderdaad de was-emulsie en niet de intiem-douche, dat laatste is eerlijk gezegd niet zo "mijn ding" maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
    De was-emulsie vind ik persoonlijk echt geweldig, voorheen had ik ook altijd veel meer last van ruikende afscheiding enzo en dat is nu ook helemaal verdwenen (sorry voor de details)

    Liefs
    Ilja
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat gebruik ik ook, vind het heerlijk!
     
  8. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Die pillen heten Gyno-Dakatarin. Volgens de bijsluiter staat dat je in overleg met je huisarts deze medicijnen in combinatie met zwangerschap mag gebruiken.
     
  9. Jesali

    Jesali Lid

    10 okt 2005
    47
    0
    0
    Ik heb inderdaad capsules gekregen van de dokter voor drie dagen. Ik hoop dat het daarmee verholpen word. We wachten af!

    Ik ben op dit moment echt hondsmoe! Nergens geen zin in. Lig om 20.30 uur al op de bank te slapen. Echt niet normaal. Maar ik moet eigenlijk niet zeuren want het is voor een goed doel toch? :oops:


    Groetjes,

    Jesali
     

Deel Deze Pagina