hoeveel zijn jullie aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessica, 20 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik ben nu 31 weken in verwachting en ik ben ongeveer rond de 10kg aangekomen,dit zit bij mij echt op mijn billen, borsten en natuurlijk buik..
    Ik ben het meeste aangekomen nadat ik stopte met roken..en door de bekkeninstabiliteit kan ik niet zo veel meer.

    Nouja, na de tijd maar weer met goede moed naar de sportschool!
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Maar volgens mij is 10 kilo helemaal niet zoveel hoor. Als je leest waardoor je allemaal aan kunt komen, valt het reuze mee. Volgens mij is het best gezond. In de boeken staat dat je nog meer mag aankomen. Niet dat dat hoeft, maar volgens mij is het heel normaal. ;)
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ben nu ruim 36 weken en ben 15 kilo aangekomen
    met me vorige ruim 23 kilo

    gr debbie
     
  4. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Thanks Mirna, dat geeft de burger weer moed haha ;)
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik ben nu ruim 11 weken op weg, en de weegschaal staat nog steeds op hetzelfde gewicht. Het kan zijn dat ik wel iets ben aangekomen, maar dat mijn vakantiekilo's er te zelfder tijd weer af zijn gegaan. Dus misschien ben ik wel een kilo of twee aangekomen door mijn zwangerschap.

    Groetjes, Wendy
     
  6. Syrah

    Syrah Lid

    11 okt 2005
    23
    0
    0
    Ik ben nu 16 weken zwanger en 5 kg aangekomen. Deze 5 kg zaten er al in de eerste 8 weken bij. Ik kan wel jaloers worden op de meiden die zo weinig aangekomen zijn, ik denk dat ik de 15 kg makkelijk haal. En dat terwijl ik helemaal niet veel meer eet dan voor m'n zwangerschap. Ik ben zo beroerd dat ik veel moet overgeven maar daar in tegen probeer ik wel elk uur wat te eten.
    Nou ja ik denk dat het bij iedereen verschillend is, en dat het belangrijkste is dat je niet extreeeeem veel aankomt.

    xx syrah
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik in totaal 10,5 kilo aangekomen.

    Hopelijk is dat bij een eventuele tweede zwangerschap ook zo maar ik heb begrepen dat het dan vaak een stuk sneller gaat met de kilootjes ;) .

    Ach ja we zien wel; eerst zwanger worden natuurlijk :rolleyes: .

    Solly
     
  8. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo

    ik ben nu 28 weken en ik ben in totaal al 22 kilo bij gekomen (wel met tweeling) .

    groetjes anita
     
  9. BiancaB

    BiancaB Lid

    16 sep 2005
    23
    0
    0
    Huismoeder
    santpoort noord
    Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje ben ik maar liefts in 32 weken 23 kilo aangekomen (van 59 kg naar 82 kg) ik was echt een wachelend eendje en met 32 weken werd ze geboren onze dochter woog maar 4 pond dus er moesten een hoop kilootjes af maar dat vloog eraf zelfs terug naar de 56 kg steeds vraag ik mij af hoeveel ik had gewogen als ik de 40 weken had gehaald. Nu ben ik zwanger van de tweede en ben natuurlijk ontzettend benieuwd hoeveel ik deze zwangerschap aan zal komen. Maar ik heb een troost uit ervaring weet ik dat al die extra kilootjes er weer makkelijk af te halen zijn.

    gr. Biancab
     
  10. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    hoi hoi

    ben nu dinsdag 33 weken zwanger
    en ben tot nu toe maar 6kilo aangekomen
    ik heb een lengte van 1.57 en woog voor de zwangerschap 75 kilo .
    De bedoeling is al ik weer zwanger af ben dat er ongeveer 15 kilo eraf moet omdat ik voor mijn lengte te zwaar ben

    groetjes marjon
     
  11. Judith27

    Judith27 Lid

    31 okt 2005
    5
    0
    0
    Docent
    Mijnsheerenland
    kijken of mijn banner het nu wel doet
     
  12. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo allemaal

    ik ben nu 29 weken zwanger en tot nu toe 23 kilo aangekomen.
    maar volgens mij is dat normaal bij een tweeling toch????

    groetjes anita
     
  13. Britt

    Britt Lid

    2 aug 2005
    7
    0
    0
    Verpleegkundige
    Alkmaar
    Ik ben nu 19 weken zwanger en ben steeds zo misselijk geweest dat ik alleen maar ben afgevallen, 7kg in totaal. Nu gaat het gelukkig wat beter. maar nog steeds eet ik minder dan normaal. In plaats van -7kg sta ik nu op -5kg. Maarja.. dat scheelt straks weer zullen we maar denken.
     

Deel Deze Pagina