Meiden ik heb een vraag, in hoevere kun je nog op je buik slapen? Ik ben namelijk iemand die het liefste op mijn buik slaapt....maar ik twijfel of het nog wel kan nu ik zwanger ben..
hoi hoi ik heb tot denk ik 27 weken nog op mijn buik gelegen en op een gegeven moment voel je dat je op een soort ballon ligt en dat ligt niet lekker liefs diaan
oh een hele tijd hoor... net als wat diana zegt, opeen gegeven moment ligt het gewoon echt niet lekker meer, maar dat duurde bij mij best heel lang ook ergens tot wk 26 ofzo.... ligt er natuurlijk ook aan hoe groot je buik is en wat voor bed je hebt...
Ik krijg het ook niet meer voor elkaar, en ik ben toch een fanatieke buikslaapster..... Dus nu heb ik hele onrustige nachten.
Ik slaap ook al bijna een maand niet meer volledig op mijn buik. Wat mij helpt is een kussen tussen m'n benen (heb je ook nog wat tegen je buik aangedrukt) en dan half schuin op je zij liggen. Dan slaap ik weer heerlijk hoor! Welterusten!
Oow wat een heerlijk idee...SLAPEN! Ik zal eens zien hoe lang ik het ga volhouden op mijn buik..... Liefsss
Ik heb nog wel heel lang op mijn buik kunnen slapen. Toen ik een week of 32 zwanger was werd het wat ongemakkelijk en toen ben ik op mijn zij gaan slapen met een kussen tegen mijn buik. Ook dat sliep nog heerlijk hoor!