ik ben nog maar 5 weken, maar mijn buik is nu wel erg opgezet. Ik heb al een buikie van mezelf maar nu is hij ok echt opgezet en de kleding zit me ook niet lekker meer.
bij mijn dochter was ik rond deze tijd al 12 kilo aangekomen, nu nog``maar`` 5,5 kilo. in totaal bij mijn dochter 24 kilo. hopelijk dit keer niet!
bij de eerste 20 kilo, bij de 2e 12 kilo en nu nog maar een kilo. zie wel. Was net 10 kilo afgevallen. Bij mij gingen de kilo's (vooral van de 1e) er erg moeizaam af, ondanks de borstvoeding.
tot nu toe 5,5 kilo. Bij mijn eerste 25 kilo en die zijn gebleven..slik.. Bij mijn tweede 12 kilo en ook die zijn gebeven..slik... Maar eigenlijk niks aangedaan met het oog op de een evt. volgende zwangerschap.Hierna ga ik wel flink aan de slag.....denk ik....
Toen ik inverwachting van mijn zoontje was was ik door een schildklier probleem wel 30kg! aangekomen, zo'n 10kg per trimester... ongeveer 3 weken na zijn geboorte was ik al 20 kg kwijt, gelukkig, en de laatste 10 gingen eraf na dat mijn schildklier weer normaal werd. Deze zwangerschap heb ik geen schildklier klachten en ben dit trimester 2,5kg aangekomen! daar ben ik erg blij mee, het lijkt erop dat het deze keer een beetje normaal gaat verlopen.
tot nu toe schommel ik tussen de 9 en 10 kilo... laatste 2 kilo's zijn met name vocht volgens mij door het warme weer van de laatste tijd.....
In het begin viel ik 5 kilo af en toen weer 2 bij en die zijn er nu ook weer af dus ben nog niks aangekomen
Ik ben gegroeid van 56 kilo naar 74 kilo. Dat is dus nu al 18 kilo! Naast mijn buik zit het vooral in mijn bovenbenen, billen en borsten. Aan mijn onderbenen, armen en gezicht is niks te zien. Ik eet ontzettend gezond, maar wel heel anders. Ik denk dat ik zo'n 6 keer per dag eet, maar dan wel "echt" voedsel en kleine porties. Toch verwacht ik dat er nog minstens 4 kilo bij komt de komende weken. Ik hoop dat het na de bevalling snel weer weg ebt!
Ik zit op 4 kilo op 16 wk en vind dat erg netjes, ben gestopt met roken én met werken (wat heel lichamelijk was) dus lijkt me prima