Hallo allemaal, Ik ben nu 25 weken en al 10 kilo bijgekomen. Ik snoep niet en ik eet gewoon normaal 3 maaltijden per dag drink veel water en geen limonade maar de kilo's vliegen erbij. Hoe staat het met jullie gewicht : Groetjes van Daffie
Nu alweer 5 kilo's op 21.5 weken. Afgelopen week is het snel gegaan en hebben beeb en ik een kleine groeispurt gemaakt volgens mij
20 weken -6.5 kilo maar ik snaai en snoep niet meer geen trek in en kan minder eten dan er voor ik ben ook steveig gebouwd dus ik kan het hebben bij mijn eerste zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen
Ben 3 kilo aangkomen en 16 weken geloof ik....moet even mijn banner checken... Snoep wel iets te veel de laatste tijd dus ga wel oppassen. Groetjes, Marijn
Bij de vorige controle was ik in totaal 4 kilo aangekomen! Vrijdag mag ik weer op de weegschaal dus ik ben benieuwd
23 weken en 7 kilootjes erbij Maar ophet moment heb ik heel veel snoep zin dus toch maar een beetje op gaan letten!
Ik ook ongeveer 10 kilo al. Tenminste bij 26 weken, 10 kilo. Ik zal vanavond weer eens op de weegschaal gaan staan, Bij mij lijken de kilo's er ook aan te vliegen. Toch ben ik niet echt dik, alleen mijn buik.
Nu met bijna 38 weken ongeveer 15 kilo, maar in 8 weken ben ik wel 8 kilo aangekomen, daarna stagneerde dit gelukkig een beetje
34 weken -> 8 kilo... En ik snoep heel wat weg Maar ik heb altijd een "probleem" gehad met bijkomen, want voor de zwangerschap snoepte ik ook ontzettend veel en woog ondanks alles maar 44 kilo en er kwam ook geen enkele kilo bij... Ligt dus denk ik ook aan je eigen lichaam hoeveel je bij komt! Ik weeg dus nu 52 kilo met 34 weken zwangerschap.
Jaa dat wil ik ook! Ben vandaag bij de verloskundige geweest en ben vandaag 22 weken. Ben in totaal 4,5 kilo aangekomen. Vind t zelf wel mee vallen en hoop dat rustig zal gaan tot aan de bevalling?!