Ik ben 2 kilo aangekomen in totaal en ben 17 weken zwanger. Weet niet of het veel of weinig is, maar ik ben er wel tevreden over. Ik meet mijn heupen, borsten, taille. Op mijn heupen is het er nog niet aangekomen, maar mijn buik wel (logisch natuurlijk). Maar dat zal wel snel veranderen ben ik bang! Nou ja, hoort erbij hè....
Met 33 weken 14kg. Al zit het vooral in buik en boobs Vandaag zat een collegaatje van me nog te kijken en porren: Dat ik zo mooi zwanger was en het in mijn buik was gaan zitten, vanachter zag je het amper zei ze Altijd leuk te horen hahahaha
hahaha heir ook een die hoort dat ze zo mooi zwanger is, van achetre is helemaal niks zichtbaar, van voren ook praktisch niet... als je er rechtvoorstaat dan he! en van opzij is het een toetertje hihi
Ik ben tot 27 weken 5 kilo aangekomen.. In het begin van de zwangerschap ben ik zo'n 4 kilo afgevallen, maar mag zeker niet klagen.. Denk wel dat ik nu hard groei, althans mijn kindje! m'n buikje is in 1.5 weken geen buikje meer! volgende week weer naar de VK en dan zien we het wel Liefs Faith
o deze blondine is vergeten het gewicht erbij te zetten nu ongeveer 11kg met 34 wkn maar de laatste 2/3 kg zijn volgens mij puur vocht want ik begin een verglijking van een olifant te worden! hahaha
8 kg bij 23 weken.... best veel als ik de andere berichten lees! Maar ik ben ook een gigantische snaaihond geworden, dus het moet toch ergens blijven he. Groetjes, Anakin.
hier ook 8 kilo bij 23 weken! Ik vind het veel te veel! In het begin ging het goed, maar de afgelopen maand is het inene hard gegaan, maar...me buikkie is ook inene heel hard gegaan! Dus hopen dat het een tijdelijk kilo per week was! enne..geloof dat ik iets minder moet snoepen! hihih
ik schaam me dood om dit te zeggen,als ik alles dit zo lees voor mijn zw. woog ik precies 54 kilo en nu 59.. en ik geef zoveel over pff bij mijn dochter was ik in totaal 24 kilo aangekomen. iets zegt mij dat ik daar vet overheen gaat dit keer
Met 17 weken was ik 4,5 kilo aangekomen. Maandag mag ik weer op de weegschaal staan. (ik weeg alleen bij VK, want ik heb thuis geen weegschaal en ben daar erg blij mee... hihihi)
10 kg met 30 weken, grofweg en ik snoep best wel veel, kan niet meer sporten/bewegen, dus het valt mij echt heel erg mee, al gaat het nu wel heel hard, bijna een kilo in de week.
ben net weer bij de vk geweest en ben al weer 3 kg aangekomen. dat maakt mij met 29 weken al 18kg aangekomen. word hopleijk een mooi propje,want ik ben het al,hahahha.
nu met bijna 32 weken zo'n 16 kilo, ik ben niet verbaasd zeg maar Weinig beweging (pijnlijke rug) in combinatie met veel te lekkere snoepjes
Bij 32 weken 12 kilo.. maar ik moet wel zeggen dat ik de laatste twee weken niet ben aangekomen.. Ik moet komende dinsdag weer wegen dus er zal wel weer twee kilo bij zijn.. Ik snoep veel dus weet ook waar het aan ligt..