Tot nu to 6 kg. Was alleen afgevallen, als ik dat meneem zit ik nog 2 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap.
Nu aan 17 weken en een beetje nog steeds 2kg afgevallen... ben altijd al mager geweest en had gedacht dat de kg's er nu zouden bijvliegen zoals dat bij mijn mams het geval was (zij kwam telkens zo'n 25 a30kg bij) maar neen, toch niet... ochja, zolang de beeb het goed doet, maak ik er mij niet druk in! Liefs Kirby
Ik nu iets meer dan 4 kilo in ruim 22 weken...maar ik schommel steeds tussen 3 en 5 geloof ik, al een paar weken....
Ik ben in ongeveer 16 weken, 2 kilo aangekomen. Valt nog mee, maar wat niet is kan nog komen..... Groetjes Miep
Ik ben nog geen gram aangekomen. Ben ongeveer 2 kilo afgevallen. Maar ben een stevige dame (weeg ongeveer 8 kilo te zwaar!) en ben er dus erg blij mee hoor! Moet er na de bevalling hoe dan ook weer behoorlijk tegen aan en ben dus wel blij dat het nu nog "rustig"is. Vorige zwangerschap ook niet veel aangekomen. Kilo of 10 in totaal. Vond ik wel netjes... Gelukkig weegt mijn vk niet
Wat een verschil he! de 1 is bij de helft al 10 kilo zwaarder en de ander 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap! De 1 is aan het eind 5 kilo zwaarder en de ander 25! Tis voor een goed doel, maar laten we maar hopen dat we allemaal weer een mooi gewicht hebben na de zwangerschap! hahaha En onze leuke modebewuste spijkerbroek weer passen! (vanmorgen voor de spiegel dacht ik daar heeel anders over hoor, toen ik mijn bovenbenen in mijn spijkerbroek aan het proppen was! o enne...paste niet!) kus miek (+8 kilo bij 24 weken)
In het begin niet zoveel, maar nu..... ben nu 31 weken en ik woog gisteren 89,9 kg (normaal 70 kg). Bijna 20 kg dus (wel een hoop vocht, dat wel, maar toch). Gr. Naja
5.2 kilo! minder eetlust dan normaal, geen extra trek in lekkere dingen nu hopen dat de laatste paar weekjes ook rustig aan gaan