Hoeveel zijn jullie al bijgekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daffie, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pfff dat is idd veel Kiki, gelukkig is alles er wel weer vanaf gegaan!
    Ik ben bijna 31 weken zwanger en er is nu 8 kg. bij.

2. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Vannochtend voor het eerst in 2 weken op de weegschaal.
    Laatste twee weken plotseling een kilo per week.
    Ben nu al 3,5 kilo aangekomen.
    Nou ik ga heel rustig aan doen met eten. Ik was normaal maar als ik zo doorga straks niet meer.
    Tsjonge wat baal ik hiervan. Zal wel komen dat ik vanwege de jicht twee weken niets mag, en niet meer zo hoef over te geven.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

bij 19 weken was ik twee kilo aangekomen, bij 21 weken was ik 3,5 kilo aangekomen en nu ben ik weer terug bij 2 kilo. en dat zelfs na ruim een week liggen.

ben er wel tevreden mee!

4. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben 17 weken zwanger en 3 kilo aangekomen.

5. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik ben 24 weken zwanger en 4,5 kilo aangekomen.

6. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Bij 22 weken zwanger, 5.5 kilo aangekomen. Ik schrok een beetje toen ik zag dat dat meer was, dan bij de eerste zwangerschap, maar als ik hier lees, valt het nog wel mee. Toch? Er zit alleen wel veel verschil in, sommigen zijn bijna niet aangekomen en sommigen best al fors.

7. Niet meer actief

Ehm, ik ben nu ruim 18 weken zwanger en 12 kilo afgevallen :confused:! Ben nog wel steeds misselijk en spugen, maar da's alleen 's ochtends. De gyn maakt zich nog geen zorgen omdat de beeb goed groeit en het goed doet. En ik heb nog genoeg reserves zei ze.

Liefs, Tanya

8. Tweetie

Tweetie Lid

12 jun 2006
    51
    0
    0
    Ik ben nu 32 weken zwanger en 16 kilo aangekomen! Geen idee waar het vandaan komt, want ik ben nog steeds misselijk dus snaaien doe ik niet.

Mijn gewicht heeft een tijdje stil gestaan, maar nu komt er gemiddeld een kilo per week bij. Dus als dat nog 8 weken zo doorgaat........

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben ook veel aangekomen.

Het is ons eerste kindje, dus ik wist ook niet hoeveel het zou worden.

Iedereen is anders, en elk lichaam ook.

Proberen om goed te bewegen, en gewoon te eten ( niet snoepen), dan kun je het iets beperken.

Maar ik ga zeker niet lijnen. Het zal wel bij je lichaam en bouw horen als je meer aankomt.

10. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    ik ben nu in totaal maar 2 kilo aan gekomen ik weet ook niet wat normaal is ik groei aardig als ik mezelf zie denk ik nou daar zit wel 10 kilo bij aan maar het zijn er echt maar 2 raar he?

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vanaf week 9 ben ik nu 14 kilo aangekomen. Gaat ontzettend snel nu, 1 of 2 kilo per week :confused:

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nog geen grammetje aangekomen, integendeel, zit nog altijd iets onder mijn begingewicht :( En ben zo al een pannelat... gelukkig begint m'n buikje nu stilaan 'n beetje te bollen.

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Van 58 kg naar nu 61,5 kg dus 3,5kg in pak weg 13 weken.
    Ben ook gestopt met roken, weet ni of het daar aan ligt, maar sport wel 2x in de week.
    (mss is het m'n spiermassa :))

14. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik ben nu ruim 37 weken en bijna 20 kilo aangekomen! gelukkig was ik voordat ik zwanger was bijna 10 kilo afgevallen dus dat scheelt weer iets...maar goed ik maak me er geen zorgen over...als mijn kindje maar gezond is en dan later ga ik wel weer aan de Sonja Bakker!

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ben nu 31 weken en ik ben ruim 15 kilo aangekomen... Op zich vind ik het nog mee vallen maar ik ben zelf al vrij fors en heb er altijd wel moeite mee gehad om het er weer af te krijgen dus ik ben benieuwd hoe dat er straks vanaf gaat ... we gaan er alles aan doen :)

16. Claudia32

Claudia32 Actief lid

12 nov 2006
    133
    0
    0
    Moeder
    Tilburg
    Bij mn tweede zwangerschap was ik totaal 21 kilo bijgekomen.

17. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ik ben in mijn 1ste zwangerschap 18 kilo aangekomen dus ik ben benieuwd wat het nu wordt.
    Ik had wel het voordeel dat ik met 16 weken mijn trotse buik al kon laten zien :)

Deel Deze Pagina