negen maanden beurs-huishoud beurs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hoi,
    ik heb een vraagje...

Ik heb gelezen dat als je kaartjes voor de 9maanden beurs koopt je dan ook die zelfde dag naar de huishoud beurs mag, is dit allebei wel iets voor mannen. Ik wou namelijk samen met mijn vriend gaan :)

groetjes

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

ik krijg mijn vriend daar dus echt met geen mogelijkheid heen! die vind dat 3 keer nix... je ziet er wel mannen....dan vraag ik me altijd af, die moesten vast van hun vrouw haha...

ik ga altijd met mijn moeder en zusje.... lekkere meidendag van gemaakt...

3. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    hmmm, ik zou mijn man niet meenemen.
    Is er hartstikke druk, massa's duwende vrouwen.
    En gaat op de huishoudbeurs eigenlijk om de gratis dingetjes en proeven.
    Maar als je vriend zo iets leuk vind moet ie natuurlijk mee.
    Ik zie meestal wel wat mannen die zeg maar verplicht mee moeten, eigenlijk best zielig.
    9maanden beurs is wel leuk en intressant, voor hem ook wel. maar is eigenlijk ook weer veel kopen kopen kopen

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    arme mannetjes, nou die van mij wil mee...maar we weten eigenlijk allebij niet wat we kunnen verwachten.

ben benieuwd

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nou wij zijn dan naar de jongegezinnenbeurs geweest en mijn man wilde gewoon mee hoor dus niets verplicht en die zou ook rustig meegaan naar een huishoud beurs, het is net wat voor type man je hebt, houd die wel van slenteren tussen allerlei kraampjes met ditjes en datjes, vind hij winkelen ook geen probleem, dan overleefd hij zo'n beurs ook vast wel.
    Vooral de 9maandenbeurs, het is toch jullie kindje en er zijn zat mannen die het wel leuk vinden om na te denken over kleertjes, luiers, bedjes etcetc

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou mijn mannetje zal best wel mee willen naar de Babybeurs maar naar de huishoudsbeurs denk niet dat ik hem daar mee naar toe krijg maar nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het zelf ook verschrikkelijk vind hoor die huishoudbeurs...

7. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Mijn man moet inderdaad mee ;)
    Mijn moeder zou mee gaan maar die heeft waarschijnlijk een hernia en ligt de hele dag op bed en we verwachten niet dat ze tegen die tijd een dag op een beurs kan slenteren.

Nu gaat mijn man (semi vrijwillig) en mijn schoonmoeder mee.

Alleen met mijn schoonmoeder zag ik niet zo zitten dus....

vriendinnen ja ach; zijn bijna allemaal een jaar of 5 jonger en denken nog niet aan kinderen en ze dan mee te slepen naar zo'n beurs...

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ahummm
    mijn vriendje wilde juist naar d ehushoudbeurs, van mij hoefde het niet zo hihi....
    maar denk niet dat we dit jaar ernaar toe gaan hoor! we hebben alles voor de kleine al en ivm me bi is het niet echt bevordelijk....

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ahummm
    mijn vriendje wilde juist naar d ehushoudbeurs, van mij hoefde het niet zo hihi....
    maar denk niet dat we dit jaar ernaar toe gaan hoor! we hebben alles voor de kleine al en ivm me bi is het niet echt bevordelijk....

10. Niet meer actief

hihi, tja, dat kan ook.

Ik zou t zo bekijken, als hij tegen uren winkelen in de stad kan, winkel in winkel uit, en dan op een zaterdag met mooi weer in de zomer. Ja, dan kan ie ook wel mee naar zo'n beurs :)
    Mijn man dus liever niet, dus ga ik gezellig saampjes met mn mams.

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik ga ook samen met mams en een tante!

12. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Mijn man moet werken, maar al zou die vrij zijn wil hij echt niet mee!
    Hij haat winkelen, alleen als hij zelf ieds nodig heeft en dan is ie ook heeel snel klaar haha.

ik ga met m'n ouders (mijn vader vind het allemaal best gelukkig) want wij hebben geen rijbewijs en trein vinden mn moeder en ik niks!

jessica

13. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    ik ga samen met mijn man naar de negen maandenbeurs en naar de huishoudbeurs gezelllig toch!

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zijn er ook tijden dat het wat minder druk is?
    (ik kan namelijk zelf niet tegen de drukte, word dan heel erg sjaggie)

15. Niet meer actief

Ik ga donderdag, ik neem aan dat het dan minder druk is dan de vrijdag/zaterdag/zondag.

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Als mijn echo de 12de goed blijkt gaan mijn man en ik ook naar de 9 mnd beurs. Is maar 1 x per jaar, dus lijkt ons wel leuk...
    Wij gaan dan vrijdags, omdat ik dan altijd vrij heb.

Heb zo'n kruidvatkaart met gratis toegang voor de avond. Als je nu ook overdag gaat, krijg je met die kaart dan korting op de entreeprijs?

17. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben vorig jaar naar beide geweestr erg leuk :D
    ik zou dit jaar met mn moeder gaan maar ga toch maar niet heb vaker last van harde buiken en erge last van mn rug (zit een zenuw knel heb iets te enthousiast schoongemaakt :confused: ) baal wel kan dr altijd van diel euke dingetjes kopen enzo

18. Indra73

Indra73 Lid

1 nov 2006
    26
    0
    0
    Stewardess
    Amsterdam
    Ik ga donderdag met mijn moeder.
    Mijn man wil wel maar kan niet helaas..

19. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik ga donderdag avond met een vriendin en me moeder.. Manlief krijg ik Amsterdam niet in :rolleyes:

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    feyenoorder zeker

Deel Deze Pagina