Ik dacht dat het om zomerkleding ging.. Dus om kleding die ik gekocht heb voor de zomer (met vakantie in het hoofd) Dat weet ik wel zo'n beetje uit mijn hoofd (rest ook wel redelijk, want ga regelmatig haar kast na).. Ik heb dus meer kleding dan ik in vorig bericht genoemd had, dus het is niet zo dat dochter ook als het koud is in korte broeken loopt..
Nog helemaal niet zo veel. Ik heb 2 weken terug maar vast 2 korte broekjes gehaald voor het geval het ineens heel warm wordt. Hij heeft een stuk of 10 t shirtjes en dus 2 korte broekjes haha. Ook een zwembroekje. Geen speciale zomerschoentjes, hij kruipt nog niet eens Als het echt heel warm wordt en we zijn thuis, dan gewoon lekker in de romper.
ja dat is hier ook hoor. wel enigszins toonbaar de deur uit maar ik kan er ook niks aandoen als er eentje de auto uit tuimelt precies in de modder. mijn oudste dochter is gek genoeg altijd redelijk schoon en netjes, al vanaf baby af aan. kan zelfs regelmatig kleding 2 dagen aan. maar mijn middelste is echt een ramp, echt een schooier haha. die ziet er heel lief en engelachtig uit met felblauwe kijkers en witte haartjes en mensen zeggen dan ook altijd: aaah wat een lief schattig meisje. tot ze ze 5 minuten later dan zien als ze aan het spelen is geweest, stellen ze die mening snel bij
o enne nog een toevoeging. ik ben ook niet zo iemand nee die hel de dag kijk uit en voorzichtig roept. pas een moeder hier op het schoolplein.. meisje had een nieuw jurkje aan en was na een halve dag vies en dat kreeg ze achteraf niet meer schoon. heeft twee weken staan verkondigen op het schoolplein dat dr dochters jurkje vies was en dat het zo duur was etc. dan denk ik ja.. dan moet je zulke dingen niet aantrekken maar gewoon in de kast laten hangen. gebeurt er niets mee ook
mijn dochter haar kast puilt uit. Ik heb heel veel kleding gekregen en gekocht van vriendinnen met oudere meiden. Ik zou echt niet weten hoeveel ze heeft. Verder blijft er tijdens het winkelen voor haar altijd wel een jurkje o.i.d. aan mijn vingers plakken. Mijn zoon moet nodig nieuwe spullen. Vorige maand wel alvast wat korte broeken geshopt voor hem. Ik denk dat hij nu nog 5 passende lange spijkerbroeken heeft, 3 korte broeken, 10 passende t shirts. Hij heeft nog helemaal geen sandalen of zomerschoenen dus ik moet nog flink gaan shoppen voor hem.
Voor zoontje 2 broekjes en 2 t-shirts van vorig jaar, een nieuw petje. Verder nog niets dus moet bijkopen, maar ik koop zomerkleding altijd goedkoop en nooit zoveel. Hoe vaak is het nou echt heel warm hier? Voor dochter rokjes en broekjes van vorig jaar die ze dit jaar wel goed past. Ook wat mouwloze shirtjes en jurkjes, maar ook zij heeft nieuwe kleding nodig. En voor beiden zomerschoentjes.
Of nog beter, aan het kledingrek in de winkel Ik snap dat ook echt niet. Ik heb 2 nichtjes en een neefje die vroeger niet met ons mee in de tuin van opa en oma mochten spelen. Zij stonden met z'n drietjes naar ons te kijken op het tuinpad. Te sneu.
jeetje, dat is toch erg Mijn schoonzus en broer zijn ook zo. gingen ze kamperen met een peuter en een kleuter, mijn moeder en stiefvader gingen ook mee. Dat is van mijn moeder uit dikke ruzie geworden, want mijn neefje en nichtje kregen alleen maar witte en pastelkleurige kleding aan, die niet vies mocht worden......Daar was mijn moeder het niet mee eens, die heeft de vakantie kwaad afgebroken, want die kon het niet aanzien dat ze de hele dag op een stoeltje moesten zitten. koop dan desnoods voor je vakantie wat shirts en broeken van de zeeman die wel vies mogen worden.
Heb nog erg weinig. Zoontje zit al lang in 1 maat dus ik zat erg te twijfelen welke maat ik nodig zou hebben, dus heb ik gewacht met zomerkleding kopen. Heb nu 4 shirtjes en 2 korte broeken. Binnenkort ga ik eens flink voor hem shoppen en dan is dat in een mum van tijd wel weer aangevuld
Zoon moet nog eea bij hebben (iig korte broeken) heeft nu - 18 shirts korte mouw - 8 shirts lange mouw -4 blouse - 6 korte broeken - 8 lange broeken - 4 vestjes - 1 zomerjas Dochter: - 8 jurkjes - 20 leggings 3/4 - 15 t shirts - 4 capri broeken - 10 rokjes - 4 lange broeken - 2s horts - 2 jumpsuites - 6 vestjes - 3 bolero's - 2 zomerjassen - 1 spijkerjas - 2 paar sandalen - 2 paar teenslippers - 1 paar zomerschoenen - 2 paar sneakers
Ik zeg ook wel eens dat ze netjes moet eten/drinken hoor, vind ik niet meer dan normaal. ze kan dat best maar heeft er vaak geen zin in. Is meer om haar te leren netjes te zijn dan dat ik bang ben dat ik een broek teveel in de was moet doen. Want stel dat we ergens op bezoek zijn, dan wil ik ook niet dat ze een beker chocolademelk ofzo op het tapijt kiepert! Toch vind ik onnodig wassen wel een belasting voor het milieu, dus als ze wel netjes kan eten/drinken en ze doet het niet vind ik dat gewoon jammer. Het is ook niet dat ik het maar heel de dag aan het roepen ben. Snap niet wat daar zo verschrikkelijk aan is hoor... :/
Veel lange leggings van vorig jaar zijn nu trouwens 3/4 leggings geworden, wel handig! En korte broeken heb ik niet voor haar. Vind ik echt zonde want misschien zijn er in Nederland maar 10 dagen per jaar dat ze dat echt aan kan... Dan liever leggings/rokjes, die kan ze in andere seizoenen ook nog dragen. Een rokje met maillot eronder bv.
De oudste heeft een stuk of 15 t shirts. En 5 voetbal shirts. 8 korte broeken, 5 3 kwart broeken. En 6 spijkerbroeken. En een stuk of 5 tanktops. 4 zwembroeken. De jongste heeft héél veel, maar die kan al heel wat aan van zijn oudere broer. Ik denk 25 t shirts ( ook polo's e.d. ) en 15 korte broeken. 12 lange spijkerbroeken en 5 zwembroeken. 10 tanktops.
Ik zorg altijd dat ik voor alle kids een stuk of 7 outfits heb minimaal maar ook niet te overdreven ze groeien er toch zo weer uit
Ik vraag me af hoe je dit praktisch doet (en dit is geen aanval ofzo hoor) Als ik naar mijn kids kijk, die hebben beide dagelijk een schoon outfit. De jongste soms wel 2. Ik was ongeveer 2x per week alles weg. Dan moet alles nog drogen en gestreken worden. Dat zou ik met 7 outfits echt nooit niet redden. Was je iedere dag dan? (en wellicht niet strijken?)