Te veel Ik heb van de week nog tegen mijn man gezegd: Ze heeft nu echt genoeg (op een paar leggings na) ondertussen zijn er al weer 3 jurkjes onderweg een vestje en ga zo maar door
Oef.... Ik heb nog bijna niks joh!!! Hij zit nu net tussen twee maten in (92-98) en het ene merk valt groter/kleiner uit dan het andere. Ik wacht dus echt op mooi weer en ga dan pas los haha. Hopelijk zijn jullie me dan niet al voor geweest en is er nog genoeg te koop. Wel hebben we alvast nieuwe zomerschoenen gekocht van Trackstyle. En vorig jaar waren er gene sandalen meer te krijgen toen hij net goed begon te lopen, dus die zijn nu ook in bestelling. Maar korte broeken, nee daar zijn we nog niet aan begonnen .
Ik begin ook lamgzaamaan wat in te kopen. Omdat je in de zomer evengoed lange broeken en longsleeves nodig hebt is de zomergarderobe altijd iets uitgebreider hier. Voor de oudste heb ik al een jurkje en rokje gekocht en een jumpsuitje voor het echte mooie weer. M ar oh oh wat lastig nu met de maat. Ze is bijna 4 en ongeveer 1 m lang. Vorig jaar paste ze al in 98-104 en nu nog steeds, terwijl ze toch wel in de lengte gegroeid is! Maar 110-116 is echt nog te groot. Maar ben nu bang dat ze straks ineens een groeispurt krijgt en alles niet meer past... Korte broek was er dan wel weer in een enkele maat 104, maar ik vond 18 euro voor een korte broek te duur, haal bij dezelfde winkel lange broeken voor minder geld... Voor de jongste heb ik al wel gekeken naar wat shirts maar hij zit ook net een beetje ertussenin. Net te groot voor de meeste grootste baby maten, maar voor 92 van de peuterafdeling nog net te klein... Qua broeken zit hij ook net tussen 80 en 86 in met zn korte pootjes Vind het in het voorjaar altijd wel heel leuk shoppen, vrolijke kleurtjes enzo!
Mijn dochter heeft nu 3 lange broeken, 4 longsleeves, 5 zomerjurk, 1 short en 3 shirtjes. Maar morgen gaan we shoppen!
Ik koop hier jurkjes en rokjes die met een legging kunnen en met een vest erover Op die manier kan ze blote armen en blote benen maar ook "bedekt" Ze krijgen ook korte broeken, Ik heb altijd best veel, omdat in de zomer ze toch meer buiten spelen meer en vaker zweten of met water spelen en zo schone kleding kunnen pakken