Dagelijkse dingen die echt stront irritant zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 13 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zat vorige week bij de kapper toen we op een gesprek kwamen over dingen die echt schijt irritant zijn...

Zoals een nieuwe rol wc papier.. Dat je hem wilt lospeuteren, maar dat lukt niet, en dan heb je allemaal laagjes die er vanaf scheuren als je hem afrolt, dan heb je 1 laags wc papier zeg maar.

Of ouderwetse melkpakken zonder dop, die je probeert open te maken en er dan toch zo'n laagje papier blijft zitten waardoor je er een mes bij moet pakken.

Of pakken chocomelk, met dop, waar nog zo'n dingetje in zit met een treklipje, die dan afbreekt...

Of plakband, altijd weer dat gezeik met plakband... Als je plakband niet in een houder hebt zitten is dat gewoon het irritantste ooit. Dan bijt of knip je het af, en dan plakt het meteen weer aan elkaar vast... Zoooo irritant

Jullie nog meer dingen in deze categorieën? Zodat we weten dat we niet de enige zijn met deze irritaties....

GossipGirlxoxo, Felice, Jackie87 en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Hahaha allemaal herkenbaar!!
    Spullen waar batterijen in zitten
    . Net als je het wil pakken of gebruiken zijn die batterijen weeeeer leeg...

Hopmarjanneke en JosjeM vinden dit leuk.
  3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik borduur nog even verder op het wc papier euvel. Ik vind het vreselijk irritant als men de wc rol naar mijn idee verkeerd in de houder doet.
    Dit dus; van het rechter voorbeeld krijg ik dus echt een error in mijn hoofd. :D
    upload_2020-12-13_22-9-28.png

4. Claprose

Claprose Actief lid

9 jun 2020
    289
    490
    63
    Vrouw
    Ik sta altijd te hengsten op de dop met lostreklipje van de limonade.

En als ik een ei niet goed gepeld krijg omdat het vliesje aan het ei vastzit en het eiwit loslaat word ik "lichtjes geïrriteerd".

Marsepein, Willemijntje19, Felice en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De kl*te verpakking van batterijen en tandenborstels.... daarvoor heb je altijd extra gereedschap nodig om de verpakking open te krijgen, met gevaar voor eigen veiligheid meestal :oops:.

Inderdaad de apparaten met batterijen die altijd leeg zijn op het moment dat je ze nodig hebt... en eigenlijk geen tijd hebt om nieuwe batterijen te zoeken, open te maken (zie hierboven :confused: ) en te verwisselen :|

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Jaa dat ei..... zo irritant!

7. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Allemaal herkenbaar!

-theelepeltjes die bij het uitruimen vd vaatwasser vastzitten in het rekje (hier gaan ze dan nog een ronde mee)
    -als de prullenbak vol zit. Ik haat het om die zak naar de container te moeten brengen.
    -klapperende deur boven, als je beneden zit.

GossipGirlxoxo, Marsepein, Miekoe en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Wat dacht je van pakjes broodbeleg, vooral kaas. Die moet je openscheuren, maar vaak scheurt de hele verpakking. Echt handig, zo'n systeem :thumup:

9. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    En welke malloot heeft trouwens bedacht dat de zakken voor plastic afval los in elkaar gedraaid moeten zitten. Heel die rol hangt half uit elkaar als je er 1 nodig hebt.

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Dat je de verpakking van een schaar alleen met een schaar open krijgt. Wat nou als je die schaar dus koopt omdat je laatste schaar kapot is.

Of van de siroop van de Lidl het lipje eruit moet trekken en ik standaard alleen het lipje heb en dus maar een mini gaatje voor de siroop. Moet ik dus met een mes gaan bikken.

Of dat de eierkoker die ik bij de eieren gooi aangeeft dat ze klaar zijn en je ze openmaakt blijkt dat ding te liegen zit je met uitgekookte eieren

Zuul, PenK en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  11. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Oh ja...van de week een pakje AAA meegenomen. Ik zei nog dat we misschien de AA ook moesten meenemen. Was niet nodig volgens mijn man....met als gevolg dat we nu ruim 3 pakjes AAA hebben liggen en 0 pakjes AA:o:

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Hahaha jaa precies dat!!

13. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

En dan zit dat klepje ook nog vast met een schoefje waardoor je ook nog een schroevendraaier moet zoeken.
    Wat dacht je van de verpakking van een schaar, daar heb je dus een schaar voor nodig.

marais, hummeltje5, Hopmarjanneke en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Medicatie doosje openen altijd aan de verkeerde kant zodat de bijsluiter voor de stripjes zit....

GossipGirlxoxo, marais, Zuul en 32 anderen vinden dit leuk.
  15. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.667
    6.561
    113
    Vrouw

Ik gebruik een theelepeltje om eieren te pellen. Eerst het ei over het aanrecht rollen zodat de schaal goed barst en dan met een theelepeltje de schaal losmaken. Vliesje komt automatisch mee.

16. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Jaaa die ja!!
    Gebeurd me echt ALtijd

17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.796
    4.582
    113
    Blisterverpakkingen!!!!
    Een blaffende hond in de buurt die dag en nacht op 'aan' staat!!

18. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Eens! Team links hier

JosjeM vindt dit leuk.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Opstaan :roflmao:
    En dat moet nu echt eens iedere dag e
    Ochtendhumeurke:|

Zuul, hummeltje5, Lafelife en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik las laatst dat ze dit expres doen, zodat er een grotere kans is dat je 'm ook daadwerkelijk leest ;) Vond ik wel weer slim bedacht!

Lies1611 en Vero0504 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina