Meis wat een rotperiode. Bij mk1 had ik bijna geen bloedverlies. Het is een curretage geworden. bij deze zwangerschap heb ik in het begin veel bloedverlies gehad met stolsels en ik ben nu 24 weken zwanger. Bloedverlies zegt zo weinig. Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan. Liefs janne
Hoi Janne, Ik zit echt te duimen dat het bij jou ook goed gaat. Ik was ook heel onzeker, had menstruatiepijn en verloor ook een beetje weefsel. De gynacoloog zei dat het heel goed nestelbloedingen konden zijn. Leek mij een beetje laat in de zwangerschap, maar volgens mij is dat hun naam voor onverklaarbare bloedingen. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar bloedingen hoeven dus niet altijd te resulteren in een miskraam. bloedingen aan het begin van de zwangerschap schijnen best vaak voor te komen en mijn vk zei dat gemiddeld de helft daarvan in een miskraam eindigd. Als alles rustig blijft vandaag, moet je inderdaad morgen de vk weer bellen en vragen om een verwijzing naar het ziekenhuis. Veel sterkte, groetjes, Marregie
Nog steeds niets gebeurd. Beetje bruinverlies (echt heel weinig) en geen noemenswaardige kramp. Vandaag meer druk op de onderbuik en ik ben zeer emotioneel. Maar ja, wat zegt dat... Ergens wil ik zo graag dat de bloeding maar gewoon op gang komt, zodat ik verder kan met de verwerking. Maar als ik dan jullie verhalen hoor, hoop ik ergens dat er toch nog hoop mag zijn. Hiervoor moet ik me echter wel behoeden, want ik weet niet of ik de teleurstelling dan weer aan kan. Nog één moeilijke kerstdag voor de boeg. Nogmaals bedankt voor jullie steun. Ik bel morgen VK en hou jullie op de hoogte. Liefs Juud
Hallo, Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, ik hoop met je mee dat het gewoon wat bloedverlies is en dat het daarmee gedaan is. Ik weet perfect hoe onzeker het bloedverlies je maakt. Ik heb er nu zelf al praktisch gans m'n zwangerschap last van. De laatste week, is de eerste keer sinds weken dat ik soms eens een paar dagen zonder bloedverlies doorkom. Op de echo vorige week was alles in orde met ons wondertje en klopte het hartje. Je kan normaal al hartactiviteit zien vanaf 6 weken. Als je bloed blijft verliezen zou ik in jou plaats toch aandringen voor een echo, want die onzekerheid is ook niet alles en zeker niet goed voor je wondertje. Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk is alles in orde met je kleintje.
Lieve Juud, Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik ben gisteren gewoon even langs de EHBO gegaan. Had ook op 2 januari een afspraak staan, maar kon niet meer wachten. Helaas kreeg ik geen goed nieuws. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo moet zijn. Wellicht is er niets. Maar dan weet je het tenminste en is je onzekerheid weg! Succes
Lieve Marregie, Ik vind het heel lief dat je hoopt dat deze zwangerschap goed gaat, maar gelukkig ben ik al ver voorbij de onzekere periode Juud ik blijf nog steeds voor je duimen hoor meis.
Hoi lieve meiden, Heb net VK gebeld en ik mag over drie kwartier al langskomen. Spanning stijgt... Maar hopelijk krijg ik daardoor meer zekerheid. Ik laat weten wat er uit kwam. Juud
duim voor je! HEel veel sterkte, ik heb een miskraam gehad wat begon met bruinverlies en tijdens deze zwangerschap heb ik met de 6 weken en 14 weken een bloeding gehad. Ik hoop voor je dat alles goed is. Ik duim! liefs fredje
Hoi meiden, De VK maakte een buikecho en daarop leek toch te zien dat de baarmoeder inclusief vruchtje iets gegroeid was. Ze wilde me niet meteen met valse hoop naar huis sturen, maar kon helaas zelf niets zinnigs zeggen. Daarom krijg ik morgen en vaginale echo in het ziekenhuis. Mijn vriend is weer een beetje blij, maar ik durf het bijna niet te zijn. Tuurlijk is er weer wat hoop, maar wat nu als we morgen te horen krijgen dat het toch niet meer leeft...? Nou ja, in ieder geval weten we het dan echt zeker, want geen hartactiviteit is definitief einde oefening. Duimen jullie nog even mee? Morgen 15.20 uur. Liefs Juud
Lieve Juud, lees net dit hele topic. Wat een onzekerheid en spanning voor jullie zeg. Ben blij dat je morgen voor je buikecho kunt gaan. Ik duim hier alvast superhard voor jullie!
Tuurlijk lieverd, duimen zijn inmiddels goed blauw! Hoop voor je dat je met mooi nieuws het nieuwe jaar zo in kan gaan [-o< [-o< Dikke knuf daantje