Khoop dat het niks ergs is meid, ik heb ook bloedverlies gehad in het begin maar alles was gelukkig in orde. Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid
Lieve Juud Wat een Onzekerheden allemaal. Ik duim voor je dat alles nog goed is en dat je met een gerust hart het nieuwe jaar ingaat. Sterkte
Ik zal ook voor je duimen. Ik had in het begin ook een periode van onzekerheid, maar uiteindelijk is het goed gekomen. Maar die angst zal ik nooit meer vergeten...
Lieve meiden, Wat een bizarre dag, maar... het is goed! De gyn wilde meteen kijken want daarna was altijd nog tijd voor een gesprek. Een beetje overrompeld door deze snelle aanpak ging ik in de beugels hangen... Maar ja, wat er toen gebeurde was echt raar. Eerst kreeg ik een soortgelijk beeld als gister bij de VK, maar even later wees ze een klein stipje aan dat aan en uit ging; het hartje! Toen ze ging meten was ook alles groot genoeg en volgens haar was er geen reden tot paniek op dit moment. De bloeding kon ze verklaren met allerlei zaken, maar wat het nu bij mij is, weten we dus nog niet. Waarschijnlijk krijg ik er nog wel een paar, maar daar ga ik me niet meer zorgen over maken. Ik ga nu genieten van mijn zwangerschap. Als het dan toch nog mis gaat, heb ik er in ieder geval ook echt van kunnen genieten. Een fijn 2007 voor iedereen! Jippie!
Meid, wat ben ik vreselijk blij voor je! Hoop dat je nu iets meer rust hebt, en positief het nieuwe jaar in kan gaan. Dikke knuf daantje
Hoi Juud Wat geweldig! Zo ging het bij mij ook! Een hele opluchting om het hartje te zien kloppen he?! Het is fijn dat je nog een paar echo's krijgt, dan hoef je niet zo lang te wachten voor je je kindje weer mag zien. Geniet er van! Groetjes, Marregie