Misschien is dit nu een rare vraag, maar er zijn er hier zeker ook mensen die de eigen in de bikinilijn scheren. Ik ben nu 6 maanden zwanger en het word steeds moelijker en moelijker.... Hebben jullie nog tips hoe jullie dat doen of is het gewoon laten groeien?
Ik heb het voordeel dat mijn man mij altijd scheert. Hij vindt het leuk om te doen en ik vind het wel makkelijk omdat ik dan niet in alle bochten hoef te wringen. Maar ik ben nog niet zwanger, hij doet dit al vanaf het begin....
Hoi meis! Haha hier hetzelfde probleem... Ik doe maar wat... En laat mn man controleren of ik het goed heb gedaan... vandeweek was ie weg en ben ik met een grote spiegel op een vuilniszak en handdoek op het bed gaan zitten. (wijdbeens, zag er HEEEEEL charmant uit) Mara het is wel gelukt en ging ook best redelijk... Het is alleen een heel gedoe! Maar wildgroei heb ik ook niet zo'n trek in. Al stel ik het nu wel allemaal wat langer uit.... (als ie met me wil vrijen met dit olifantenlijf, maken die paar haren ook niks meer uit toch?)
Ik denk dat je electrisch weinig fout kan doen. Als het zover is, zal ik verder electrisch gaan scheren denk ik.
Ik deed het altijd in de spiegel. Ging op het eind wel wat moeilijk, maar ben blij dat ik het wel deed. Toen ik in het ziekenhuis lag met mijn benen wijd in die beugels, is het toch even door mijn gedachten geschoten..
Ik doe het een beetje op de tast voor de badkamerspiegel. En ik vraag mijn mannetje na afloop of het er een beetje uitziet. Dat hij het doet vind ik niks, beetje eng gevoel als er een ander daar met een mesje bezig is.
Mijn man doet het trouw iedere keer voor me. Verwilderen is hier geen optie, want ik doe 1x pw aan aquajoggen en dat ziet er niet uit natuurlijk. Ik vind het zowiezo wel fijn dat het gewoon bijgehouden wordt. Mn benen doet ie ook trouwens, zodat ik niet hoef te bukken
Ik deed het ook vaak op de tast maar werd er gek van! Aantal keer gesneden en daarna nam ik de moeite niet meer. Is na de bevalling weer helemaal goedgekomen hoor
Laten staan NOOIT! Lukt nu nog steeds prima natuurlijk en hoe dan ook zal ik het scheren, dan maar op de gok voor je eigen idee. Mijn vriend mag het zeker NIET doen, doodsbang dat ie me pijn zal doen brr hahaha.
haha ja idd wordt steeds moeilijker, ik doe het nu op de gok onder de douche, en heb al zitten denken om het de volgende keer te proberen als ik in bad ga, wellicht gaat het dan iets makkelijker maar laten staan, never nooit :-s
op de tast en als dat echt niet meer lukt met een spiegel! maar laten groeien, dat echt niet! vind dat verschrikkelijk, voel mezelf niet lekker en als k ga baby zwemmen met Juliën vindt ik het ook niet echt charmant haha
gewoon op gevoel toch prettig als je er tijdens je bevalling niet als een bosjesvrouw bij ligt. Na de bevalling weet je niet wat je overkomt en kan je het ineens weer zien... erg handy!
Ik scheer me sinds week 20 ofzo niet meer en gelukkig maakt het mijn hubbie niet uit . Kan het zelluf nl helemaal niet meer zien, laat staan dat ik erbij kan (draag nl helemaal naar voren)! Weet wel dat scheren 1 van de eerste dingen is die ik ga doen zodra ik bevallen ben, hihihi. Liefs Petra
Mijn man doet het meestal.. Ik doe het ook wel eens zelf, maar kan er idd nu met die buik niet zo goed meer bij dus laat ik mijn mannetje het lekker doen..