Hoeveel zou ik maximaal kunnen afvallen in 20 dagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door supermummy, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik heb mijn familie in NL een jaar geleden voor het laatst gezien.
    Toen was ik net bevallen van mijn 2e dochter.
    Nu ruim een jaar later ben ik circa 5 kilo zwaarder als mijn laatste bezoek, en ik was al veels te zwaar ;).... hoe zou ik nog effe snel een paar kilo ervan af kunnen krijgen, en hoeveel zou mogelijk zijn in circa 20 dagen?
    Ik schaam me best dat ik een jaar na de bevalling zelfs nog 5 kilo zwaarden ben geworden :$;)

En ja ik weet dat een crash dieet geen goeie oplossing is etc, maar effe een extra zetje om snel wat kwijt te raken en daarna voor de echt gaan voor een gezond dieet.

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik doe aan prodimed en ben nu in 8 weken tijd 16 kilo kwijt. Het is geen goedkope dat kan ik wel zeggen! (ik doe het via een ziekenhuis in combi met coach, dieetist en internist en vanaf 21 december mag ik weer gewoon eten!)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Goh vervelend he ik heb ook een paar kilo teveel, en kan nu ook niet streng lijnen omdat ik zwanger wil worden, maar we willen van het zomer op vakantie naar mijn man zijn ouders dan gaat iedereen vragen van hee jij bent ook zwaarder geworden he etc owwww dan wordt ik echt boos he ppf zit er nu al mee maar misschienn ga ik wel lijnen tot die tijd wel of geen baby:D als ik zwanger ben kan ik dat als excuus voor mijn kilos gebruiken haha

4. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik denk dat je max wel 3/3,5 kilo kwijt kunt raken maar dan wel elke dag veel bewegen en echt geen snoep of vettige dingen eten denk ik.

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    als je "gewoon" gaat crashdieten (rond de 1200kcal per dag) en je hebt al overgewicht, kun je de eerste weken wel een kilo of twee per week kwijt raken. Maar dan moet je je daar ook wel echt aan houden, en gaan sporten!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha muts!:D Je familie houdt toch wel van je hoor;)

Ik kom niet verder dan veel sporten, niet snoepen en gezond eten.
    Oja, veel water drinken en na 20u 's avonds niks meer eten.

7. supermummy

:DDat excuus had ik het jaar daarvoor al gebruikt... maar ik kan natuurlijk niet ieder jaar maar gaan zwanger worden;)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben een paar maanden geleden begonnen met lijnen en ben in 3 weken 5,2 kilo afgevallen :). De eerste weken gaan het hardst, omdat je dan veel vocht ook kwijtraakt.

Ik at en eet gewoon gezond en genoeg en ben daarbij gaan sporten (hardlopen en steppen, kan dus gewoon thuis of in de wijk). Ik geef wel borstvoeding en daardoor kan het zijn dat het bij mij wat sneller gaat. Maar geen moeilijke diëten of pillen ofzo hier, gewoon normaal eten.

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Naar een lingeriewinkel gaan,goed corrigerend ondergoed kopen:D leuke kleren aan ,stralen zoals je normaal ook doet en je verder niet druk maken ;)
    en als je na het contact met je fam nog steeds niet lekker in je vel zit gewoon rustig en verantwoord afvallen ,voor jezelf ;)(maar dat was je al van plan)

Goed bedoeld dit he dat snap je wel ;)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dan krijg je toch wel adviezen enzo? en max calorieen? als je weer normaal gaat eten zoals altijd kom je nog harder aan.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Er is wel een verschil tussen het maximum, en ook nog verantwoord afvallen..

Het maximum is best een hoop: vorig jaar in een maand 10 kilo kwijt geraakt door ziekte. Dat kwam omdat ik weinig kon eten en diarree had. Maar na een maand heb je dan echt geen energie meer om je familie te entertainen ;)

Meestal noemt met een pond per week als advies: Dat kun je volhouden met wat extra beweging en een goed eetpatroon. En bij zo'n langzame afname is de kans groter dat het er ook echt afblijft.

Wat ik zou doen, als een mooie set kleren niet werkt: nu 2 weken flink bewegen en gezond eten (1200 kcal), en daarna weer richting de 1500-1600 kcal+beweging, om een dieet+bewegingspatroon te hebben dat je langere tijd vol kunt houden..

12. supermummy

Bedankt voor de tips dames! En ja met mooie kleding en bijv leuk kapsel kom ik ook al een eind.

Een echt (crash)dieet met shakes of pillen wil ik sowieso niet doen.

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Citroensapkuur.nl echt doen.

10 dagen 10 kilo!!!!! En nee ze komen niet na die 10 dagen terug (ja wel 1 of 2 kg uiteraard want je buik is leeg).

Na de kuur voel je je echt super goed. Ik doe hem nu elk jaar (weeg nu 65 kilo!)

14. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    kan je daar meer over vertellen
    wat houdt dat in dan

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Op citroensapkuur.nl kun je er meer over lezen.

Je leeft 10 dagen op ahornsiroop gemengd met citroen. Ik voelde mij niet slap hierdoor hoor en na die tijd ben ik zoveeel energievoller geworden.

Voor mij het ideale 'dieet'. Het is namelijk een reinigingskuur en geen dieet. Ingredienten zijn te halen bij een natuurwinkel!

16. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

dus dan mag je niks anders eten of drinken?

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh die citroensapkuur heb ik een paar dagen gedaan en had toen alle overtollige vet kwijt :D ja wat wil je je moet de hele tijd naar de wc :D:D en was 1 jaar op gewicht :D maar het is wel erg zwaar om het vol te houden :D je hebt echt discipline nodig

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja idd je moet discipline hebben, maar ik was mijn overgewicht zooo zat, dat ik echt enthosiast werd na 1 dag 2kg kwijt te zijn!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Water en thee, maar eten niet idd.

20. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, je zal best wel een paar kilo kwijt kunnen raken. Maar of je dat gelijk ook al ziet na 3 weken betwijfel ik! En daar gaat het toch uiteindelijk om toch. Ik denk niet dat je familie je op de weegschaal gaat zetten om te kijken of je nog wel hetzelfde weegt! Vind het sowieso al belachelijk dat jij wilt gaan afvallen voor je familie. Begrijp me niet verkeerd......niks ten nadele van jou, maar meer van je familie!!

Deel Deze Pagina