Hallo, Het onderwerp geeft het al aan dat ik een vraagje heb over de werking van edelstenen. Iemand gaf mij de tip om een maansteen te gaan dragen aan een kettinkje om mijn lichaam te optimaliseren en zo de IVF nog meer kansen te geven. Ik draag de maansteen nu al een tijdje, maar heb nu ook tot twee keer toe dat hij heel ruw gaat aanvoelen. Ik maak hem dan weer schoon en dan is ie weer glad. Weet iemand hoe dat kan dat hij ruw gaat aanvoelen? Heeft dit een betekenis?
ik las ergens dat hij als het ware vanzelf aangeeft dat hij gereinigd moet worden en zo te lezen gebeurd dat ook.
Oke... Zou ik dan zo ontregeld zijn van binnen? Ik vind het wel snel dat de steen dan alweer gereinigd moet worden.
ze zijn heel erg gevoelig en broos, dus vandaar waarschijnlijk. Gewoon opwrijven met een doek en/of opladen in het maanlicht
Ik hou hem nu gewoon onder de kraan en droog hem af Maar ik vroeg me dus af of hij nu gewoon zijn werk aan het doen is nu hij steeds zo ruw wordt.
Het opladen weet ik zo niet uit mijn hoofd, volgens mij in de volle maan, maar je moe het eerst nog ontladen. Maar ik zou ook even controleren of het een echte maansteen is, opaliet bijv wordt ook vaak als maansteen verkocht terwijl dat een synthetische steen is en dus absoluut geen maansteen.