Ik had de nachtkuur van somatline... En die deed ik altijd op na het douchen, en dat werd echt super warm! Heerlijk.. Maar het lijkt me logisch dat dit niet zo verstandig is tijdens de zwangerschap, nutteloos ook.. Wie weet een crème of lotion, niet tegen spierpijn, maar gewoon voor iedereen te gebruiken, ook tijdens de zwangerschap, die ook zo heeeeerlijk warm wordt en even blijft na het smeren? Ps. De geur van tijgerbalsem staat me momenteel best tegen.. En die is maar heel even warm..
Midalgan maar dat is ook voor pijnlijke spieren. Vergelijkbaar met tijgerbalsem maar het ruikt minder.
IKON nog even op de site gekeken, en daar staat dat het niet schadelijk is tijdens de zwangerschap maar dat het wordt afgeraden omdat je niet moet afslanken tijdens de zwangerschap.. Maar ik gebruik hem niet voor het afslanken, maar voor het warmwordende effect dat is echt zo lekker! Wat zouden jullie doen? Tantum en midalgan mag niet, daar zit iboprophen in..
Ik had een klein tubetje met buikbalsem van de etos! Die vond ik warm worden.... Ik vond hem totaal niet fijn, omdat ik dat gloeien niet fijn vond, maar jij dan misschien juist wel?
Bij de action heb ik eens een pot crème gekocht wit met blauw om je spieren te verwarmen.Mischien is dat wat.