Voor kindjes op school tussen de 5 en 7,50 Voor kindjes van gewoon vrienden, dus in mijn ogen meer kenissen zeg maar dan max 10 Voor kindjes van hele goede vrienden 10 - 15 euro Ik ben dan weer van het terug rekenen naar de guldens ( ja ik weet dat dat raar is ) en als ik dan denk ik geef 20 euro en dan terug reken dan besef ik mij dat ik dat in guldens nooit zou hebben gegeven dus zo kijk ik ook een beetje als ik eerlijk ben.
10,- vind ik meer dan zat. Ik vind 20,- echt veeeeel te veel, zou dat ook echt nooit verwachten van een ander. Voor een cadeau voor mezelf al niet, laat staan voor een kind van 2!
15,- en dan nog een klein cadeautje dat het kindje ook wat kan uitpakken.. Een cadeaubon is voor een kind nou eenmaal niet zo leuk om te krijgen
Jeetje, ben ik dan zo'n 'krent'?? Ik vind 20 euro een enorm bedrag eerlijk gezegd! (soms kan ik het niet laten toch nog om te rekenen naar guldens). Ik heb 3 vriendinnen met elk 4 kinderen, ze zijn ook nog eens allemaal in dezelfde periode jarig (juli/aug/sept). Daarnaast nog 2 vriendinnen die 3 kinderen hebben. Dat zijn al 18 kinderen (zou dus neerkomen op 360 euro), en dan daarnaast nog de kindjes van wat minder goede vrienden cq kennissen en de schoolvriendjes/vriendinnetjes, en neefjes en nichtjes (ook nog eens 14 bij elkaar) Hier krijgen de kindjes van goede vrienden iets rond de 10 euro, de wat minder goed bevrienden 7.50 en de schoolvriendjes tussen de 5-7 euro.
Ik schrik ook hoor! Wij hebben meer dan genoeg te besteden en kopen voor een kinderverhaardag iets van 7.50. Vind ik meer dan genoeg, gaat toch om t gebaar?