Ik ben vandaag weer eens lekker gaan shoppen voor mezelf en bedacht mij ineens hoeveel kleding hebben jullie eigenlijk voor jezelf gekocht? Even opsommen wat ik zoal heb: - 3 hempjes - Gok stuk of 10 t-shirts - 3 truien (niet hele dikke) - 1 lange mouwen shirt - 2 spijkerbroeken - 1 Gewone lange broek - 2 dunnen lange broeken - 1 maxi jurk - 1 lange rok - 1 korte broek
Hier: 1 mouwloos shirt( ik wil nog een paar erbij halen.) 6 t-shirts 2 met half lange mouwen 4 shirts met lange mouwen 3 spijkerbroeken 2 rokjes 1 jurk en net nog 2 nieuwe besteld voor de zomer 1 winterjas (van de vorige zwangerschap) 1 poncho 2 Piama's 3 nachthemden die ruim zijn en dus gewoon over de buik heen passen. 1 legging 2 panty's En dan nog een flinke stapel onderbroeken en voedingsbh's
Ik heb 2 zwarte jeans en 1 spijker jeans. 3x witte t shirts en 3x zwarte t shirts. 3 geprinte t shirts. Verder ben ik gek op colbertjes en jasjes dus die combineer ik met m'n zwangerschapskleding. 2 party's en 2 leggings. 1 sweater en 1 jurk. 3 zwangerschaps bh's. Ik zou nog wat jurkjes willen hebben en een goede jeans.
Niets speciaals, alleen 1 soort jogging-achtige broek met een buikband eraan..en een zwarte zwangerschaps legging. Verder draag ik gewoon mijn eigen kleding. Wil nog wel graag een nieuwe bh kopen, de mijne knellen wel een beetje nu.
Soooo wat veel zeg...ik heb 2 spijkerbroeken (die ene paste ik op een gegeven moment nie meer met mn benen ivm vocht ) en 2 jogging broeken...geen speciale shirts oid gekocht...nu met dit lekkere weer draag ik stretch jurkjes die ik al had. Vond het zonde om zo grote garderobe aan te schaffen voor die paar mnd...
Hier niet veel kleding aangeschaft. Had 4 jurkjes en 1 zwangerschaps rok. en iets van 4 leggings Droeg voornamelijk jurkjes. Zaten heerlijk. alleen met mn grote buik werden sommigen jurkjes ook wat te kort.
dit is mijn 3e zwangerschap en mijn normale shirts passen echt niet meer over mijn buik en broeken gaan niet meer dicht.en de vorige keer was ik zwanger in de winter en nu dus in de zomer.
Dit is trouwens ook niet mijn eerste zwangerschap, maar alleen bij deze heb ik de broek en legging aangeschaft. Puur omdat ik dit dus eindelijk een keer leuk vond. Ik houd totaal niet van ZW kleding. Altijd eigen kleding gedragen. Dat zit toch het lekkerste.
Ik heb alleen maar 3 zwangerschapsbroeken verder gewoon nog mijn normale kleding aan en denk dat dit ook nog wel tot aan het einde kan als ik het zo zie
Mijn eigen kleding is echt geen optie meer. Ik heb dus: 2 stretchbroeken (pas ik inmidels ook niet meer) 2 spijkerbroeken 1 korte broek 4 jurken 1 trui 4 tshirts 2 shirts met lange mouwen 2 blousjes 2 bh's Ondergoed gewoon, maar 2 maten groter gekocht dan normaal Geen jas, ik trek stug mijn gewone jas nog aan, rits staat wel strak haah
4 lange broeken (waarvan 3 van vorige zwangerschap) 1 joggingbroek, ook nog van vorige keer 8 shirts korte mouw (4 van vorige keer) Ik heb nog wat shirts lange mouwen van vorige keer maar die vind ik niet mooi meer, draag nu voornamelijk korte mouwen met een los vestje erover. En heb lange hemdjes van de sting in alle kleuren. Die zijn lang genoeg om over je buik heen te kunnen en rekken lekker mee zonder uit te lubberen. Ik heb nog 1 korte positiebroek in de kast liggen, maar wil er nog 1 bij denk ik.. Jurkjes draag ik nooit.
Euhhhh, niet heel veel, denk ik. 1 chino broek 1 spijkerbroek 6 t-shirts 2 hemdjes 2 sportbroeken 3 pyjama's (gewoon wat groter gekocht) 3 jurkjes (gewoon wat groter gekocht) Hier kom ik de week wel mee door, gelukkig.
Niets bijzonders, behalve 1 zwangerschapsbroek. Vind die banden aan de broek helemaal niet lekker zitten. Draag jurkjes of broeken die onder mn buik vallen.
Ik vraag me dan altijd af, heb je dan wel buikbanden? ( Die vind ik namelijk akelig ) en draag je dan altijd je knoop open? Ik heb bij mn 2 vorige zwangerschappen toch een flinke buik gehad en een tricot jurkje paste wel maar een spijkerrok of broek moest toch echt wel positie model zijn. En langere shirtjes wel zo fijn dat mn buik bedekt was.
Ik heb ook heel weinig, 2 broeken 1 legging Oversized winterjas bij de coolcat in de aanbieding gekocht kan gewoon de prullebak in als het warn genoeg is. En gewoon lange shirtjws gekocht. En 2 buikbanden voor de kortere shirtjes die ik nog wel heel leuk vind.. gewoob buikband eroverheen en probleem opgelost Ik vond het zo zonde om zwangerschapskleding te kopen, heb tot 20 weken in mn eigen kleding gelopen en om nou voor die laatste 20 weken een hele gardarobe aan te schaffen.. En sinds ik verlof heb zitten de joggingsbroeken van mn vriend toch het lekkerst
Eerlijk ik vind het zonde van me poen. Ik ben 38 weken, word zaterdag ingeleid en heb alleen 2 zwangerschaps jeans. Verder draag ik me eigen kleding en nu met het mooie weer loop ik in van die losse broeken of joggingbroek. Ben ook niet super groot, heb alleen nu best veel last van vocht in me benen
Ik heb maat 36 en krijg altijd een enorme buik. Had best veel kleding van mn vorige zwangerschappen maar allemaal weggedaan. Gelukkig kon ik het allemaal nog terug krijgen van mn vriendin. Ik draag vanaf 13 weken alleen nog maar positiekleding. En zelfs positie spijkerbroeken zitten niet lekker meer vanaf 30 weken. Ook de kleding valt veel mooier over de buik en ik vind het zonde als mijn gewone kleding uitlubbert. Nu komt het mooie weer eraan dus lekker jurkjes en dunne fladder broeken! Voor deze zwangerschap heb ik nieuw gekocht : een jas, 2 leggings, een zwarte skinny, 3 longsleeves, een jurkje en een maxi jurk. Wat ik nog had en heb gekregen: 1 longsleeve, 2 t shirts, 4 hemdjes, 5 spijkerbroeken (ik droeg er maar 1)
Heb niet zoveel zwangerschapskleding gekocht. Ik combineerde altijd met mijn eigen kleding. Veel jurkjes kon ik nog gewoon aan en een aantal blousjes ook. Dit combineerde ik altijd met blazers en vestjes, die droeg ik open. In de bekendere winkels zoals H&M enzo vind ik positiekleding echt afschuwelijk. Sowieso, waarom moet je als je zwanger bent ineens alles dragen met een streepje en stippels?! Ben geen 5 meer. Buikbanden ook nooit gekocht. Vind dat echt heel lelijk, zeker met van die teksten als '50% mama + 50% papa = 100% ikke'. - 4 broeken - 8 blousjes - 5 shirtjes - 4 panty's - 2 leggings - 6 jurkjes
Haha eens, heel lelijk idd. Maar ik vind bij de hm best hippe kleding hoor. En echt geen stippels, lol