Had een aantal broeken gekocht via MP maar draag op dit moment alleen nog maar drie stretchbroeken die lekker los zitten. Ik houd enorm veel vocht vast en dan zit een broek zonder stretch niet fijn.
Tja, het hangt er toch echt vanaf wat je zelf fijn vindt! Ik draag meestal doordeweeks een broek en jurken in het weekend. Ik hou ervan om elke dag wat anders aan te trekken dus ik vind voor mezelf 4 tot 5 broekken wel prettig. Op dit moment heb ik 2 positiebroeken en pas ik nog in 3 van mijn oude broeken die netjes genoeg zijn om te gaan werken. Er staat in ieder geval nog een positie spijkerbroek en een gewone positiebroek op mijn verlanglijstje. Wij mogen geen leggings aan op het werk en ook geen jeans als we klanten over de vloer hebben. Ik zal deze winter wel vaak te zien zijn in jurken met lekker warme panty's en lange laarzen!
Ik heb 2 spijkerbroeken, 2 linnen broeken. Merk wel, nu ik verder kom, ik liever jurkjes en rokjes draag, die knellen een stuk minder. Maar red het prima met de hoeveelheid broeken.
Ik heb 2 spijkerbroeken en 2 katoenenbroeken... rest ook veel jurkjes maar nu vind ik het wel fijner om broeken te dragen
Ik heb er drie. Meer dan genoeg in mijn geval, spijkerbroeken was je ook niet om de dag dus daar kom je de week wel mee door. Verder nog wat jurkjes die passen en een paar heerlijke joggingbroeken die ik net een maatje te groot heb gekocht en die heerlijk zitten voor thuis!
7 Spijkerbroeken (en dan nog een paar die ik niet aan doe) 2 gekleurde stoffen broeken (haha weet niet hoe ik ze moet noemen) 1 Pantalon En 4 jurkjes en positie maillots. Edit; Ook nog een spijker capri broekje en 2 stretch capri broekjes.
ik strijk nooit haha, als je een spijkerbroek goed wast hoeft dat ook niet, ik heb twee jeans, 2 leggings en draag regelmatig sportkleding e.d. beetje afwisselen helpt wel, in de winter ga ik wel een broekje bijhalen. Scheelt wel dat ik niet werk, als je werkt moet je toch ook een beetje leuk voor de dag komen steeds dus dan zou ik weer meer kopen.
Best veel. Twee of drie spijkerbroeken die gewoon ok zijn. Een spijkerbroek die supermooi is. En een skinny. Verder 2 zwangerschapsleggings wat maillots/panty's. Love2wait en noppies hebben hele mooie broeken. Wel prijzig maar volgens mij kun je die ook weer doorverkopen. Die skinny en mooie broek heb ik ook na mn zwangerschap nog wel ff aan (bij vorigen duurde het best lang voordat mn gewone broeken weer lekker zaten).
2 spijkerbroeken een legging en een rokje,de vorige keer dat ik zwanger was vond ik niks leuk dus weinig gekocht,en komen deze keer wel wat dingen bij want ik moest erg vaak wassen.ik had trouwens wel nog 2 piamabroeken die ik als ik thuis was droeg.
Ik heb drie broeken die ik buitenshuis aan kan en een harembroek waarmee ik buiten niet gezien wil worden, maar die prima is voor thuis-dagen. Maar voor mij viel de zwangerschap (vorige keer ook trouwens) een deel in de zomer. En dat is makkelijker; gewoon een lekker soepel jurkje aan en je bent klaar. Ik heb trouwens ook een jurkje dat in de winter kan, dus daar heb ik een positielegging bij. Als de zwangerschap voor het grootste deel in een tijd van het jaar valt dat je niet met zomerspul kunt rondlope, zou ik toch echt voor minimaal vier broeken gaan.
bij mijn vorige zwangerschap viel mn "buikige periode" in de zomer, ik had toen 2 leggings, 2 rokjes, 2 capribroeken en 2 lange broeken. Nu ben ik precies op mn dikst in de winter... dus ik heb van een vriendin nog 2 spijkerbroeken en een spijkerrok en 2 joggingbroeken gehad. Ik hoop dat ik het zo kan uitzingen de winter door. Ik werk nu 3 dagen op kantoor en 1 dag thuis dus ik hoef er maar 3 dagen netjes uit te zien Maar het valt me wel op hoe snel sommige kleding lelijk wordt. Vooral mn broeken van de h&m zijn lelijk geworden en de stof voelt helemaal niet lekker meer aan. Die kunnen na deze zwangerschap meteen de prullenbak in!
3 broeken, 2 spijkerrokjes en 2 huisbroeken. Verder ook nog verschillendekatoenen jurkjes die ik al had.
helemaal geen :O maar merk toch wel dat de gewone broeken die ik bewust 2 maten groter heb gekocht nu ook al wat gaan knellen bij de buik wat zittend nie zo lekker is op het werk sta ik altijd.. en thuis doe ik lekker me huispak aan of leggings die ik onder de buik draag wat prima gaat tot nu toe
Ik had 2 spijkerbroeken van Queenmom & Love2wait, een donkere (wat netter) en een wat lichtere. Verder een spijkerrokje, 4 jurkjes, één korte broek (was achteraf wat te weinig, maar ik vertikte het om de laatste 2/3 weken nog een nieuwe te gaan halen ) en een capri broek (geen zwangerschapsmodel, maar paste prima). En natuurlijk een hele stapel shirtjes & topjes. Bijna alles was van Mamalicious/Queenmom/Love2wait/Prenatal.
3 lange broeken, 2 capri broeken, 2 leggings en een harembroek van de markt, die is twee maten groter. Al mijn jurkjes en rokjes zijn van stretch, dus die pas ik nog.