Jaah het is begonnen op de uitgerekende datum!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladyw, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Jaah zojuist zijn mijn vliezen gebroken:D. En dat nog wel op de uitgerekende datum!! Ik vind het zoooo spannend!!Ons 1e kindje:D.
    Maar ik ben niet heel veel vruchtwater verloren, net een koffiemokje vol. Hebben meer vrouwen dat gehad??

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Als het kindje goed ingedaalt ligt houd die meestal veel van het vruchtwater tegen . Dan komt de echte plons achter het kindje aan of tijdens het persen ;) . In ieder geval succes vandaag.

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Nog geen ervaring, maar wel heeeeeel veel succes!! :D Spannend!

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Oow dat wordt een natte boel dan hahaah..nou gelukkig hoop ik in het ziekenhuis te bevallen..mogen zij het mooi opruimen hihih
    Maar nu moet ik dus wachten op weeen en anders morgenochtend bellen??vliezen zijn net iets na 4 uur gebroken!

5. Netje84

Netje84 Actief lid

2 apr 2012
    296
    0
    0
    Oooh, wat spannend! Heel veel succes en ik ben benieuwd naar het vervolg van je verhaal! :)

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Als de kleine is ingedaald hoef je pas te bellen als de weeën om de zoveel minuten komen, en als de weeën vanavond of vannacht niet beginnen zou ik morgenochtend even bellen....

7. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Is het niet vervelend dat de verloskundige er niet op voorbereidt is dat ze 's nachts gebeld kan worden;)??Het lijkt mij fijn om van te voren te weten dat het mogelijk is dat ze een bevalling moet leiden?

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Het is haar werk toch ;)

En als je morgenohtend belt hoef je niet snachts te bellen toch

Succes!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Spannend:) succes meid. Heb je nog helemaal geen ander gevoel in je buik?

10. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Wat super dat het begonnen is!!
    Ik zou nu juist de verloskundige nog even bellen, dat je vliezen gebroken zijn. ze kan er maar op voorberieid zijn!!

Succes!!!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ik zou ook ff bellen hoor t is toch gewoon overdag :) maarre nie alleen maar regelmatige weeen in de gaten houden hoor...onregelmatige weeen zijn ook weeen!!

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oe wat super! Spannend hoor :) Hopelijk zet het snel door en heb je snel je kindje in je armen :) Succes!!

13. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ik heb gebeld. Ik moet om 6 en 10 uur m'n temp. opmeten. als het boven de 38 komt bellen. En anders bellen als de weeen om de 3 a 4 minuten komen. En als dat niet het geval is komt ze morgenochtend langs:)

14. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Spannend! Ik ben ook vandaag uitgerekend, en bij mij is het vannacht begonnen met rommelen. Voelde het kindje minder bewegen dus een ctg gehad in het ziekenhuis gisteravond en vanmorgen, en nu heb ik te horen gekregen dat ik al 2 cm ontsluiting heb en dat mijn vruchtwater erg weinig is, dus dat als vannacht uit zich zelf mijn weeen niet doorzetten ik morgen om 7 uur word ingeleid! :$
    Vind het echt heeel spannend, eng, leuk en alles tegelijk! Kan het nog niet echt bevatten dat het nu echt gaat gebeuren!

Ik wens naast mezelf jou in ieder geval ook heel erg veel succes :cool:
    Zie de berichten wel verschijnen als je wondertje er is!!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Bij onze zoon (ook de eerste) begonnen op de uitgerekende datum en bevallen!!!!!!

Hier begon het met weeen en heeft de vk mijn vliezen gebroken. Toen ging het hard!

Succes en probeer er van te genieten. Het is zo bijzonder! Laat je weten hoe het is gegaan! :)

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

Héél veel succes :) Dat je maar snel een prachtig wondertje óp je buik mag krijgen, in plaats van in je buik ;)

17. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wow geweldig!!!

Succes! Hopelijk heb je je kleintje snel!

Ik kan niet wachten tot het zo ver is bij ons!

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En zijn de weeën al begonnen?
    Succes meid!!

19. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Jep ik heb weeen, maar het zijn weeen om de 7 a 12 minuten ongeveer en meestal duren ze maar zo een 15 seconden. Dus nog niet echt goede weeen haha..ookal zijn ze best pijnlijk..net in de douche geweest, maar dat verlichtte even tijdens het douchen en daarna is het gewoon weer hetzelfde. Niet heftiger of minder.
    Hoe lang duren goede weeen ongeveer?

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    tja bij mij waren ze ook onregelmatig en kort maar deden wel zkr hun werk! zen waren nie eens pijnlijk dus er gebeurd bij jou echt wel wat

Deel Deze Pagina