Jaah zojuist zijn mijn vliezen gebroken. En dat nog wel op de uitgerekende datum!! Ik vind het zoooo spannend!!Ons 1e kindje. Maar ik ben niet heel veel vruchtwater verloren, net een koffiemokje vol. Hebben meer vrouwen dat gehad??
Als het kindje goed ingedaalt ligt houd die meestal veel van het vruchtwater tegen . Dan komt de echte plons achter het kindje aan of tijdens het persen . In ieder geval succes vandaag.
Oow dat wordt een natte boel dan hahaah..nou gelukkig hoop ik in het ziekenhuis te bevallen..mogen zij het mooi opruimen hihih Maar nu moet ik dus wachten op weeen en anders morgenochtend bellen??vliezen zijn net iets na 4 uur gebroken!
Als de kleine is ingedaald hoef je pas te bellen als de weeën om de zoveel minuten komen, en als de weeën vanavond of vannacht niet beginnen zou ik morgenochtend even bellen....
Is het niet vervelend dat de verloskundige er niet op voorbereidt is dat ze 's nachts gebeld kan worden??Het lijkt mij fijn om van te voren te weten dat het mogelijk is dat ze een bevalling moet leiden?
Wat super dat het begonnen is!! Ik zou nu juist de verloskundige nog even bellen, dat je vliezen gebroken zijn. ze kan er maar op voorberieid zijn!! Succes!!!
ik zou ook ff bellen hoor t is toch gewoon overdag maarre nie alleen maar regelmatige weeen in de gaten houden hoor...onregelmatige weeen zijn ook weeen!!
Ik heb gebeld. Ik moet om 6 en 10 uur m'n temp. opmeten. als het boven de 38 komt bellen. En anders bellen als de weeen om de 3 a 4 minuten komen. En als dat niet het geval is komt ze morgenochtend langs
Spannend! Ik ben ook vandaag uitgerekend, en bij mij is het vannacht begonnen met rommelen. Voelde het kindje minder bewegen dus een ctg gehad in het ziekenhuis gisteravond en vanmorgen, en nu heb ik te horen gekregen dat ik al 2 cm ontsluiting heb en dat mijn vruchtwater erg weinig is, dus dat als vannacht uit zich zelf mijn weeen niet doorzetten ik morgen om 7 uur word ingeleid! Vind het echt heeel spannend, eng, leuk en alles tegelijk! Kan het nog niet echt bevatten dat het nu echt gaat gebeuren! Ik wens naast mezelf jou in ieder geval ook heel erg veel succes Zie de berichten wel verschijnen als je wondertje er is!!
Bij onze zoon (ook de eerste) begonnen op de uitgerekende datum en bevallen!!!!!! Hier begon het met weeen en heeft de vk mijn vliezen gebroken. Toen ging het hard! Succes en probeer er van te genieten. Het is zo bijzonder! Laat je weten hoe het is gegaan!
Héél veel succes Dat je maar snel een prachtig wondertje óp je buik mag krijgen, in plaats van in je buik
Wow geweldig!!! Succes! Hopelijk heb je je kleintje snel! Ik kan niet wachten tot het zo ver is bij ons!
Jep ik heb weeen, maar het zijn weeen om de 7 a 12 minuten ongeveer en meestal duren ze maar zo een 15 seconden. Dus nog niet echt goede weeen haha..ookal zijn ze best pijnlijk..net in de douche geweest, maar dat verlichtte even tijdens het douchen en daarna is het gewoon weer hetzelfde. Niet heftiger of minder. Hoe lang duren goede weeen ongeveer?
tja bij mij waren ze ook onregelmatig en kort maar deden wel zkr hun werk! zen waren nie eens pijnlijk dus er gebeurd bij jou echt wel wat