Hallo allemaal Ik heb vanmiddag bij de turk hier in het winkelcentrum olijven met stukjes feta gekocht maar nu vraag ik me dus af of ik dat wel mag eten Het is een soort notenboer die ook olijven enz verkoopt
ik ben zelf ook turks en we eten allemaal gewoon vetta kaas tijdens onze zwangerschap. p.s bij de turk hier klinkt een beetje raar
Ik eet het ook nog wel eens hoor. Zit wel eens in een slade en dan haal ik het er echt niet uit...heerlijk!!!
@dilara1 Zie t nu pas....sorry was niet de bedoeling. Maar ik zeg thuis altijd ik ga even langs bij de turk Hoop niet dat ik je beledigd heb anders sorry daarvoor
Feta kan wel. Ik geloof dat als je echt feta bij een griekse boer koopt dat het dan wel van rauwe melk gemaakt kan zijn. Maar over het alemeen de feta die je hier koopt niet hoor! In ieder geval de apetina kaas (is trouwens geen 'echte' feta) is goed.
Waarom klinkt dat eigenlijk raar? Je zegt toch ook dat je naar "de chinees"gaat. Of naar "de Griek"? Vind er niks raars aan eigenlijk. Je bent toch ook een turk? Net zoals ik een Nederlander ben. Of begrijp ik je verkeerd?
ik voel me er niet beledigd over hoor vond het alleen beetje raar klinken die turk net of je boos bent ofzo vandaar verder niets mis mee
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook volop gegeten, was mijn lekkere trek zeg maar. En eerlijk is eerlijk die van de turkse winkel vind/vond ik het lekkerst, die uit die blikken, daar kon je me voor wakker maken. En ik heb niet gehoord van de vk dat het niet mocht, dus ik ben er lekker verder van blijven eten