Hi allemaaal, Nog een paar dagen en dan is het weer bevrijdingsdag. Voor het eerst in tijden weer in het weekend, dus ik kan ook weer mee feesten (soort van). Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Wat zijn jouw plannen en wat wordt er in jouw buurt georganiseerd?
Check, oppas geregeld dus tijd voor een feestje! http://bevrijdingsfestivaloverijssel.nl/cms/index.php
Wij hebben een verjaardag dus missen de activiteiten. Hier in de wijk op het plein zijn overdag activiteiten voor kinderen (springkussen, playbackshow, schminken enz) en in de avond komen er wat artiesten optreden.
Bevallen?! Haha. Ik ga er denk ik niet op uit. Wel jammer want het is mooi weer. Voor degene die iets leuks gaan doen, veel plezier!
Ik hoop dat wij dan als papa en mama van onze kersverse zoon thuis mogen komen meer als bed hangen zal het niet worden! ( wordt morgen ingeleid) Feestze iedereen die gaat!
Onze oudste wordt morgen 2 en dat vieren we op bevrijdingsdag Zondag kunnen we zelf niet en afgelopen weekend ook niet dus tsja.. Op zich ook wel mooi om het op bevrijdingsdag te vieren, want a. de vlaggen hangen dan uit (hoe leuk is dat op je verjaardag! ) en b. 2 jaar terug was dat voor ons ook een mooie dag want op die dag kwamen wij met hem thuis uit het ziekenhuis (en hingen de vlaggen voor ons uit hihi ).
Leuk! Ik ben 2 jaar geleden op 3 mei bevallen en op bevrijdingsdag met hem thuisgekomen Succes met de laatste loodjes en laat je lekker in de watten leggen straks
Precies Die van ons was 12 dagen lang eigenwijs.. En daarna NOG 2 jaar whahaha (sorry TO dat we off-topic gaan )
Zwemles Helaas zitten we in een tijdvak waardoor eigenlijk de hele zaterdag gebroken is, en verder is er niet echt iets te doen in de buurt wat dan te combineren valt.
Miss met de oudste naar een festival. Kijken of de jongste naar oma en opa kan. Hij houd niet van drukte en lawaai
Ga naar een plaatselijke markt. En verder moet ik nog plannen maken. Gisteren erachter gekoken dat man zaterdag ook vrij is.
Ik logeer vrijdag op zaterdag bij mn beste vriendin in Amsterdam. Dus wellicht dat we zaterdag daar gaan kijken. Zal genoeg te doen zijn