hoeveel zwangerschapspagina accounts / nicknames heb jij al gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Forumlife :D

smax, iMoeder en Sue87 vinden dit leuk.
  2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    mijn eerste en dat blijft het ook
    ik vind dat je veel te makkelijk een nieuw account kan aanmaken voor een flut reden
    soms best irritant als je meeleest /leeft met iemand

fafa vindt dit leuk.
  3. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Jeetje nooit over nagedacht dat je een nieuw account aan kan maken eigenlijk :rolleyes: het is mijn eerste en ik denk niet dat ik het zou veranderen. Hoewel ik hier en daar wel geldige redenen voorbij zag komen (stalker?? :eek:)

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dit is mijn tweede account trouwens. In had mijn eerste laten verwijderen na Mn miskraam, uit een heel raar gevoel van schaamte dat t mis was gegaan maar binnen een week weer spijt en terug met een nieuwe account, naam is vrijwel gelijk maar ander nummer er achter.

5. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Als je je nickname laat veranderen, dan lijkt mij het dat in je oude posts je naam mee veranderd. Wat heeft dat dan voor zin? Alleen qua zat zijn van nickname?

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ze kunnen dat best doen bij iedereen... 1-2, heeeel misschien 3x... daarna zou ik er ook niet meer aan beginnen....

Stel je voor dat je 5x voor de helft van de leden dingen moet gaan weghalen in 15 verschillende Posts ofzo...

7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik ben het er ook wel mee eens dat je niet van beheer kan verwachten dat ze dingen blijven weghalen. Dat het hun taak is betekent niet dat je kan verwachten dat ze maar de hele tijd achter jou aan blijven lopen. Ik vind het persoonlijk niet heel respectvol als je vind dat ze dat maar moeten doen.

Vind t wel een klein beetje onnozel als je 15 keer dingen hebt gezegd waar je zo veel spijt van krijgt dat je een nieuw account aan moet maken ;) misschien een 2-keer-nadenken-voor-je-post voornemen instellen? :roflmao:

Marchella, Bubblez, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben in 2007-2010/2011 heel actief geweest, daarna een paar jaar veel minder, en vanaf 2014 (?) weer actiever. Telt dat? :p

9. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    2e account , 2e nick

10. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Eerste account, denk ook de laatste. Hoewel ik de laatste tijd steeds meer twijfel om mijn username aan te passen ivm herkenbaarheid. Mensen die mij “in het echt” kennen, zullen makkelijk uit kunnen pluizen wie er achter deze naam schuilt.

11. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik heb sinds kort een nieuw account aangemaakt. Zat hier al erg lang en werd toch herkent ;) Dus nu weer even wat anonimiteit omdat ik nu weer lekker mee wil kletsen in de Nod groepjes en niemand dat hoeft te weten :D

Mississippi en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.365
    113
    Vrouw
    Het was zo n oude e-mail die ik bijna nooit heb gebruikt. Ik wist de naam van die mail ook niet meer.

13. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.170
    3.818
    113
    Haha ja.

Ik vind het trouwens wel echt grappig want in jouw en @iMoeder haar posts vond ik wat herkenbaars zitten maar wist niet precies wat het nu was. Maar blijkbaar kun je iemand niet alleen op persoonlijk niveau maar ook op forumniveau herkennen. Misschien qua schrijfstijl of humor of zo?

iMoeder en marb vinden dit leuk.
  14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.975
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik geloof mn derde. Maar denk dat ik wel herkent word. Heb een beetje een uitzonderlijk verhaal. Maar me er ook niet te druk om. Wilde alleen liever niet meer gelinkt worden aan mn zwangerschapstijd.

Toen het forum wel echt gebruikt om van me af te schrijven.

KleineLai en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    #215 iMoeder, 29 apr 2018
    Laatst bewerkt: 29 apr 2018
    Nou ja misschien omdat ik zo ben dat ik steeds van forums verhuis. Ik blijf hier denk ik ook niet tegen mn 50e nog hangen. Merk nu al dat ik ‘oud’ aan t worden ben tegenover de gemiddelde leeftijd hier.

Maar wie weet kom ik jullie in een volgend forum leven weer tegen. Het Margriet bejaarden forum of zo (kweenie eens of die een fouten hebben hoor, grapje). :p

Blijdorp en Vulpen vinden dit leuk.
  16. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Nooit gewisseld of een nieuw account aangemaakt.

Dan ben ik wel weer nieuwsgierig waarom men een nieuwe nickname of account aanmaakt:D

17. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Geen idee. Ik heb daar waarschijnlijk een te slecht geheugen voor om echt mensen te herkennen en zo.

Ik weet trouwens niet of jij en @Manque, @nan1984 en andere fanatieke forum-monsters dat herkennen. Maar ik heb van mijn forumleven echt een hele hoop geleerd. Toen ik jonger was vooral, maar nu nog steeds. Dat ik soms niet begreep waarom mensen dingen deden of datbik dingen verkeerd geïnterpreteerd had. Dat vind ik echt leuk er aan.

Manque vindt dit leuk.
  18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik kom ook wel eens op het schildklier forum (voor mensen met een schildklieraandoening). Écht een aanrader... :D

Zonnestralen en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Klinkt fantastisch :roflmao::roflmao:

20. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Join the club! :thumup:

Deel Deze Pagina