mijn eerste en dat blijft het ook ik vind dat je veel te makkelijk een nieuw account kan aanmaken voor een flut reden soms best irritant als je meeleest /leeft met iemand
Jeetje nooit over nagedacht dat je een nieuw account aan kan maken eigenlijk het is mijn eerste en ik denk niet dat ik het zou veranderen. Hoewel ik hier en daar wel geldige redenen voorbij zag komen (stalker?? )
Dit is mijn tweede account trouwens. In had mijn eerste laten verwijderen na Mn miskraam, uit een heel raar gevoel van schaamte dat t mis was gegaan maar binnen een week weer spijt en terug met een nieuwe account, naam is vrijwel gelijk maar ander nummer er achter.
Als je je nickname laat veranderen, dan lijkt mij het dat in je oude posts je naam mee veranderd. Wat heeft dat dan voor zin? Alleen qua zat zijn van nickname?
Ze kunnen dat best doen bij iedereen... 1-2, heeeel misschien 3x... daarna zou ik er ook niet meer aan beginnen.... Stel je voor dat je 5x voor de helft van de leden dingen moet gaan weghalen in 15 verschillende Posts ofzo...
Ik ben het er ook wel mee eens dat je niet van beheer kan verwachten dat ze dingen blijven weghalen. Dat het hun taak is betekent niet dat je kan verwachten dat ze maar de hele tijd achter jou aan blijven lopen. Ik vind het persoonlijk niet heel respectvol als je vind dat ze dat maar moeten doen. Vind t wel een klein beetje onnozel als je 15 keer dingen hebt gezegd waar je zo veel spijt van krijgt dat je een nieuw account aan moet maken misschien een 2-keer-nadenken-voor-je-post voornemen instellen?
Ik ben in 2007-2010/2011 heel actief geweest, daarna een paar jaar veel minder, en vanaf 2014 (?) weer actiever. Telt dat?
Eerste account, denk ook de laatste. Hoewel ik de laatste tijd steeds meer twijfel om mijn username aan te passen ivm herkenbaarheid. Mensen die mij “in het echt” kennen, zullen makkelijk uit kunnen pluizen wie er achter deze naam schuilt.
Ik heb sinds kort een nieuw account aangemaakt. Zat hier al erg lang en werd toch herkent Dus nu weer even wat anonimiteit omdat ik nu weer lekker mee wil kletsen in de Nod groepjes en niemand dat hoeft te weten
Het was zo n oude e-mail die ik bijna nooit heb gebruikt. Ik wist de naam van die mail ook niet meer.
Haha ja. Ik vind het trouwens wel echt grappig want in jouw en @iMoeder haar posts vond ik wat herkenbaars zitten maar wist niet precies wat het nu was. Maar blijkbaar kun je iemand niet alleen op persoonlijk niveau maar ook op forumniveau herkennen. Misschien qua schrijfstijl of humor of zo?
Ik geloof mn derde. Maar denk dat ik wel herkent word. Heb een beetje een uitzonderlijk verhaal. Maar me er ook niet te druk om. Wilde alleen liever niet meer gelinkt worden aan mn zwangerschapstijd. Toen het forum wel echt gebruikt om van me af te schrijven.
Nou ja misschien omdat ik zo ben dat ik steeds van forums verhuis. Ik blijf hier denk ik ook niet tegen mn 50e nog hangen. Merk nu al dat ik ‘oud’ aan t worden ben tegenover de gemiddelde leeftijd hier. Maar wie weet kom ik jullie in een volgend forum leven weer tegen. Het Margriet bejaarden forum of zo (kweenie eens of die een fouten hebben hoor, grapje).
Nooit gewisseld of een nieuw account aangemaakt. Dan ben ik wel weer nieuwsgierig waarom men een nieuwe nickname of account aanmaakt
Geen idee. Ik heb daar waarschijnlijk een te slecht geheugen voor om echt mensen te herkennen en zo. Ik weet trouwens niet of jij en @Manque, @nan1984 en andere fanatieke forum-monsters dat herkennen. Maar ik heb van mijn forumleven echt een hele hoop geleerd. Toen ik jonger was vooral, maar nu nog steeds. Dat ik soms niet begreep waarom mensen dingen deden of datbik dingen verkeerd geïnterpreteerd had. Dat vind ik echt leuk er aan.
Ik kom ook wel eens op het schildklier forum (voor mensen met een schildklieraandoening). Écht een aanrader...