Oh jammer dat je net te laat was om te zien dat ik nog een teken van affectie had toegevoegd aan mijn bericht. Maar je hebt gelijk, ja. Menige uitspatting vergeet men snel, tenzij het 'bepaalde kringen' en duplotreinen e.d. betreft. Gelukkig maar
Nou mij ook! Hoewel ik juist door het hele Glimmer topic nieuwsgierig geworden ben. Zonder dat topic had ik er allang niet meer aan gedacht.
Het is dat jij "bepaalde kringen" nu benoemt maar vind dat nou niet een voorbeeld van een onderwerp die zal blijven hangen bij iedereen. Dat valt in het niets bij de lanalana en cat2 topics (1e graads lijnen).
Snap alle heisa ook niet zo goed eerlijk gezegd. Ze was hier actief en zorgde voor leuke discussies, maar als zij er klaar mee is en niet meer op ZP wil zitten, dan is dat prima toch No big deal
Haha laat maar, zo zie je maar... herinneringen aan bepaalde onderwerpen zijn heel persoonlijk. Jouw breakdown zal in jouw hoofd ook wel groter zijn dan in herinnering van anderen
Mee eens! en snap dat ze er klaar mee was/is. Vind het alleen jammer. Kon haar reacties altijd wel waarderen en vond de fotos in show kleding van de kids er leuk, heb dezelfde kleding smaak!
Van mij mag ze wel weer eens hoor. Al een tijdje niet meer aan een dood paard getrokken (of is het gezegde een koe?) oh oh oh wat was die altijd eigenwijs.