Ja die tijd was ik alleen een meelezer (bedenk me nu dat dit dus mijn 2e account is want op de eerste las ik alleen maar en reageerde ik nooit). Pas sinds zwangerschap van dochter ben ik ook mee gaan kletsen.
Ik weet nog heel goed het moment dat jij wegging. Er was toen een discussie gaande over zwanger/kind gerelateerde topics in de lounge. Op een gegeven moment werden er meerdere reacties gepost dat vrouwen die geen kinderen konden krijgen maar naar een ander forum moesten gaan. En toen ging jij... Ik was daar erg boos en verdrietig over. ♡
Ik ook. @TempusFugit : ik heb je zwangerschap stiekem gevolgd, heel veel sterkte met de bevalling en veel geluk met jullie baby gewenst!
Lief van je Maar had dit niet moeten delen. Van de week bij een ander topic ook al te open geweest. Dit word te riskant.
Ja dat dacht ik al. Kan je het misschien laten verwijderen ? Als ik mijn post weg moet halen, moet je maar een gil geven. (Als ik het nog kan verwijderen)
@Ysabella en @jupke , Jullie hebben alleen maar elkaar gequote, volgens mij. Dan is het voor @Beheer makkelijk om dat stukje draad eruit te knippen. Als jupke er vroeger serieus last van heeft gehad zou ik het even aankaarten, dan lijkt me dat de moeite waard.
Vraag het beheer of ze die berichten kunnen en willen wissen (makkelijk te bemoemen door de bericht nummers bij de topics).
O wat mooi, zeg! Ik word echt blij van zulke berichten. Nog even en je kindje is er echt-echt! Wil je heel veel geluk wensen!