Zat hier eerder onder een andere naam (geloof twee keer gewisseld of een keer een andere account aangemaakt??) Tot er massaal bans uitgedeeld werden en ik het niet meer gezellig vond. 2011 ofzo. Later in 2014 op dit account terug gekomen, tijdje weggeweest en nu weer terug bij de derde zwangerschap. In een super gezellig clubje november mama's! maar om nou te zeggen dat ik het hele forum zo gezellig vind als vroegah, naaahhh...
Nee dat denk ik niet en anders hebben ze het niet gezegt. Ook reageer ik denk ik niet voldoende op topics dat mensen mij onthouden.
Ik heb mijn naam laten veranderen. Was eerst te herkenbaar aan mn naam. Ik had toen ook een banner en geboortedata van mn meiden. Maar ik wil echt niet herkenbaar zijn. Dus vandaar nu zo. Mocht iemand mij wel kennen, zou ik het wel leuk vinden om dat te weten.
Zoals ook al in dat andere topic gezegd is dit mijn eerste en enige nick sinds 2008 en ben ik "vernoemd" naar mijn eerste twee tattoos van een vlinder en een bloem. (eigenlijk zou ik dan inmiddels Vlinderbloembloemhartje moeten heten maar dat vond ik wat lang.)
Eerste. Maar ik was in eerste instantie echt anoniem maar nu door banner en blog niet echt meer, familie, vrienden en collega's zouden me zó herkennen. Dus als ik wat anoniem zou willen posten zou ik een tweede moeten aanmaken.
1. Oh nee eerst had ik mijn volledige naam, maar na een half jaartje ofzo het beheer een verzoekje gestuurd om dat te wijzigen. Verder vind ik het f*kking irritant en aandachttrekkerij om vaak je te account te verwijderen om vervolgens binnen een maand of 2 jezelf weer aan te melden. En dan niet eens echt moeite te doen om anoniem te blijven. Maar hey, dat is een persoonlijk irritatie puntje
Dit is mijn 2e. Denk niet dat ik herkent ben. Denk dat ik daarvoor niet uitgesproken genoeg ben. En niet genoeg meeschrijf.
Dit is mijn tweede account. Destijds (eind 2014/begin 2015) was ik erg overstuur en in de war en ik schaamde me voor mijn breakdown. Ik ben een paar maanden weg geweest voordat ik terug kwam onder deze naam. Ik ben wel door een paar mensen herkend, maar die deden er gelukkig niet raar over.
Mn eerste en laatste. Ik doe niet aan wijzigen. Ik ben ook niet anoniem. Als mensen die mij kennen opletten weten ze het. Ik zet hier ook niks neer wat geheim is.