Nee, altijd deze naam gehad. Maar we reageerden toen best veel mensen dus ik snap dat je me niet herkent.
www.vkmag.com/magazine/joyce_doet_haar_verhaal_na_aanslagen_parijs Had m zelf niet meegekregen toen en loop ook al wat jaren mee dus even gegoogled. Lang verhaal dus pak je wat te drinken
Net ff terug gekeken haha was echt benieuwd Maar wat ik Zo opvallend vond aan het stuk is dat ze rokende mensen laten zien in de auto, waarvan een heel jong iemand, blousje heel stuk open en dat je dan zelfs haar Bh ziet.....
Dit herken ik inderdaad ook. Ik heb nu mijn 2e account, maar achteraf had ik mijn eerste volgens mij best kunnen behouden. Wat ik zelf gedeeld heb en nogal heftig vond, heeft denk ik echt niemand hier onthouden.. Maar nu is het in ieder geval ook niet terug te zoeken
Fles 2 is op en ben ongeveer op de helft. Mijn mond viel constant open. Maar bij "sorry hoor, maar ik ging een weekendje weg en een stedentrip doen - de laatste keer dat ik checkte hoorde je instant stedentrips te overleven" Viel ik van de bank. Lees nog even verder
Oh dit bericht kwam voorbij op Facebook. Zij werd zooooo afgebrand toen. Heerlijk. Ze ging nog in de verdediging ook hier op het forum.
M’n 2e. De vorige was dezelfde naam maar dan met hoofdletter. Ben een tijdje weg geweest en toen weer terug, maar kon niet meer inloggen dus vandaar nieuwe naam.