Derde. Ik wilde geheim houden dat ik zwanger wilde worden. Zitten namelijk ook vriendinnen van mij hier Denk niet dat iemand mijn voorgaande namen weet of dat ik herkend zou worden.
Mijn eerste. Zie het nut er ook niet van in, om van naam te veranderen. Alleen maar lastig/verwarrend.
2 keer in bijna 10 jaar. Eerste keer na de verhuizing (de eerste of de tweede?) naam veranderd toen werd er veel vuldig mee gelezen door bekende en toen dit account aangemaakt. Maar ook bij deze is het algemeen bekend wie ik hiervoor was
Een keer mijn naam laten wijzigen, omdat ik iets had met mijn volledige voornaam erin. Ik ben op zich redelijk herkenbaar hier als je me in het echt kent, denk ik. Maar in elk geval iets minder obvious dan eerst. En de mensen die mijn berichten toen lazen wisten al gauw van mijn naamswissel aangezien ik nogal actief was in de namentopics. Nu reageer ik daar wel minder, dus misschien is dat herkenbare ('zij met die namenlijsten') inmiddels weggeëbd.
Dit is mijn tweede nickname hier. Eerste keer gedeactiveerd omdat het hier zo enorm saai werd en veel meiden steeds minder aanwezig waren. Na een tijdje toch weer de drang om te posten/reageren en dus maar weer een account aangemaakt Daar heeft wel een jaar ofzo tussen gezeten denk ik...
Mijn eerste en ik ben super herkenbaar haha, nog nooit reacties gehad overigens dus ik denk dat het wel zalmeevallen met meelezers die me zouden herkennen.
Dit is mijn 4e of 5e account denk ik. In 2009 voor het eerst lid geworden. In dat jaar is mn tweede geboren. Ik ben een paar keer gestopt en weer begonnen. Of ik was mn wachtwoord kwijt en wist niet meer welke e-mail ik opgegeven had. Ik heb geen idee of ik ‘herkend’ ben. Als het zo is, dan hoor ik dat bij deze graag! Ow en dan zal ik meteen nog een bekentenis doen. Ik ben een soort forum monster en hang al zeker 20 jaar op forums rond. Al vanaf dat ze heel erg klein waren dus. Heb sommige forums echt vanaf het allereerste begin meegemaakt.
Dit is mijn vierde. Eerste was onder mijn eigen naam en te herkenbaar. (2008) Tweede heb ik lang gehad en vrij actief mee geweest. (2008-2010) Derde omdat mijn ex mijn naam wist en mij online volgde. Toen gestopt vanwege nare reacties en gezeik (2011). Na een break van een paar jaar toch maar een poging met deze account en weer blijven hangen
Ik zat voor zp op babybrabbel (2006 tot 2008) heb je daar ook gezeten? Niet dat dat wat toevoegt maar puur nieuwsgierigheid