Ik las vooral mee in het miskramen/zwanger worden onderdeel, kwam nooit in de lounge toen. heb sinds december 2005 4 miskramen gehad, en durfde de goden niet te verzoeken om ooit mee te praten. In 2011 eindelijk een zoontje mogen krijgen en toen ben ik losgegaan...
Begreep ik ook, die lach was zelfspot. moest lachen ook om dat ik zo enthausiast had gevraagd of jij met 20 jaar ervaring het wel kon (maar helaas net als iedereen dus niet). Vond mezelf nu even een nerd
Dit is mijn tweede, maar dat komt omdat ik voor de zwangerschap van mijn oudste al lid was. toen een jaar ofzo gebleven, en 4 jaar later weer toen ik zwanger werd. alleen wist ik de naam van mijn eerste account niet meer en heb toen deze aangemaakt. en nu ben ik blijven plakken
Totaal of topic maar @Madeliefje06 wil je alsjeblieft even reageren op het show je kind outfit aankoop topic svp. Wil wat bestellen bij childrensalon de website die jij aanrade maar twijfel over iets. (en nu tref ik je hiet en denk ik er weer aan )
Wat erg dat je 4 miskramen hebt gehad zeg! Ik herken het wel wat betreft de goden verzoeken, ik ben soms zo bijgelovig als de pest.
Ach, het is inmiddels lang geleden, en ik denk er niet veel meer aan, maar het geeft wel aan waarom ik gewoon meer dan 5 jaar geen ene post heb geschreven, terwijl ik elke dag mee zat te lezen...
Eerste account. Ik snap het hele 'terugkomen onder een andere naam' ook niet helemaal. Hoe merkten jullie trouwens dat jullie meelezers hadden? Zeggen bekenden dat dan gewoon tegen je of..? Gewoon nieuwschierig
2e! Had een moeilijke periode, en wilde even niet aan zwanger worden enzo denken! Maar misschien dat mensen mij nog wel herkennen. Toen was het nemo2!
Ik herkende iemand aan haar onderschrift en las in haar berichten dat ze erg slecht nieuws had gehad mbt haar zwangerschap. Ik heb toen gezegd wie ik ben, zodat ze ook wist dat ik alles wist. Vond dat wel zo eerlijk namelijk.
Ik ken hier 1 dame in het echt, maar zij mag alles van me weten (weet overigens niet of zij mij herkent haha)