hoeveel zwangerschapspagina accounts / nicknames heb jij al gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Oe dan zal je vast dol zijn op mij:roflmao:

Blijdorp, Chocolat, Whysteria en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Manque

Manque Niet meer actief

Hoezo, jij bent toch helemaal niet zo uitgesproken?

Blijdorp en Hopsatee vinden dit leuk.
  3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dit is mijn eerste en enige account. Ik heb me aangemeld tijdens mijn eerste zwangerschap. (Elf jaar geleden alweer. :eek:) En sindsdien ben ik blijven 'plakken'. De jongste is inmiddels al 6, dus de zwangerschaps gerelateerde topics lees ik eigenlijk niet meer. Volgens mij ben ik een vrij onopvallend lid hier en ik heb geen enkele reden gehad om ooit van account te wisselen. Mocht er ooit een reden komen om dat wel te doen, dan grijp ik die gelegenheid aan om hier definitief afscheid te nemen. Ik zal geen nieuw account aanmaken.

Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Nee joh totaal niet:D

Blijdorp, Whysteria, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Mijn eerste en heb niet t idee dat ik herkend wordt.. als dat wel zoons prima heb niks te verbergen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dan kan ik nu al een lijst maken van mensen die jij waarschijnlijk heel irritant vind... zet mezelf bovenaan! of zal ik met @Ysabella beginnen voor je? :roflmao::roflmao:

Blijdorp vindt dit leuk.
  7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dit is mijn tweede account, maar met dezelfde naam als de eerste.
    Ik was het forummen toen even zat en wilde er mee kappen. Ik ben ook een rasforummer , maar met vlagen.

Ook ben ik hier vrij herkenbaar, eigenlijk door alles wat ik post en mijn nickname. Daarbij ben ik in het echt ook vrij open, dus wat ik hier past is voor vele in mijn omgeving erg herkenbaar.
    I don't care.

@iMoeder , ben jij meer van scholieren.com /bokt? :roflmao:

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Tweede.
    In een pb mogen mensen wel weten waarom maar wellicht dat ik anders te herkenbaar ben voor diegene waarvan ik niet wil dat ze mij herkennen

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Scholieren.com wel idd. Bokt wel op gelezen (heel weinig) maar nooit geschreven.

Sue87 vindt dit leuk.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ja begin maar met mij, waarom niet. :roflmao: Maar @nan1984 jij bent wel een hele goede tweede of zullen we de eerste plaats delen? :rolleyes:

Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Haha echt he. Zelfde hier. Vooral Scholieren.com. heb daar toch wel 6 jaar rondgehangen, denk ik zo.

Manque vindt dit leuk.
  12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ook! :eek: Goede oude tijd...

Sue87 vindt dit leuk.
  13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dit is mijn eerste en enige account hier. Als ik ooit een reden zou hebben om hier niet meer bekend te zijn onder deze nick, dan ben ik helemaal weg. Dan is er blijkbaar iets mis en dan zie ik er dan niet meer het nut van in onder een andere naam terug te komen. Dan is het probleem niet opgelost en ik heb dan ook geen zin in geheimzinnig gedoe om te voorkomen dat ik weer herkend wordt ofzo.

Blijdorp, Juul75, amdaa en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Zo denk ik er ook over!

Blijdorp vindt dit leuk.
  15. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik zit er net even stiekem op te spieken en er is echt nog veel oude peop! Veel ook rond de 30 die er nog hangen:eek: best aardig op leeftijd voor een scholierenforum. :roflmao:

16. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Eerste account en enige. Ben hier gekomen toen we voor het eerst gingen proberen (toen wisten we nog niet dat onze weg lang zou gaan duren).

Laatst weer eens wat oude topics van mezelf bekeken en vond dat best confronterend. Ik lees nog de frisse moed van het net begonnen zijn erin terug. Toen het allemaal nog leuk was en niet zo beladen en verdrietig.

Nooit een nieuw account willen beginnen. Wel even pauze gehouden toen ik het niet meer trok in de NOD lijstjes met ronde xxx terwijl iedereen me voorbij zoefde.

Nu ik weet dat ik zwanger ben weer terug. Maar niemand hier weet mijn echte identiteit en dat bevalt mij prima. Als het me weer teveel wordt dan vertrek ik gewoon weer een tijdje, zonder lastige vragen te hoeven beantwoorden of een verklaring te moeten geven. Heerlijk.

Blijdorp, Whysteria en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. Betsy

Betsy Niet meer actief

Denk je dat, of weet je dat zeker?

18. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113

Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee meer hoe lang. Wel een paar jaar op en af inderdaad. Maar er staat me weinig van bij. Is zeker 12-15 jaar geleden of zo..

19. Manque

Manque Niet meer actief

Het is:
    Po3p!!!!111!!één!, als ik het mij goed herinner. Ooit gebanned?

20. tuc

tuc Niet meer actief

Dat denk ik heeeel erg;)

Deel Deze Pagina