Dit is mijn eerste en enige account. Ik heb me aangemeld tijdens mijn eerste zwangerschap. (Elf jaar geleden alweer. ) En sindsdien ben ik blijven 'plakken'. De jongste is inmiddels al 6, dus de zwangerschaps gerelateerde topics lees ik eigenlijk niet meer. Volgens mij ben ik een vrij onopvallend lid hier en ik heb geen enkele reden gehad om ooit van account te wisselen. Mocht er ooit een reden komen om dat wel te doen, dan grijp ik die gelegenheid aan om hier definitief afscheid te nemen. Ik zal geen nieuw account aanmaken.
Dan kan ik nu al een lijst maken van mensen die jij waarschijnlijk heel irritant vind... zet mezelf bovenaan! of zal ik met @Ysabella beginnen voor je?
Dit is mijn tweede account, maar met dezelfde naam als de eerste. Ik was het forummen toen even zat en wilde er mee kappen. Ik ben ook een rasforummer , maar met vlagen. Ook ben ik hier vrij herkenbaar, eigenlijk door alles wat ik post en mijn nickname. Daarbij ben ik in het echt ook vrij open, dus wat ik hier past is voor vele in mijn omgeving erg herkenbaar. I don't care. @iMoeder , ben jij meer van scholieren.com /bokt?
Tweede. In een pb mogen mensen wel weten waarom maar wellicht dat ik anders te herkenbaar ben voor diegene waarvan ik niet wil dat ze mij herkennen
Ja begin maar met mij, waarom niet. Maar @nan1984 jij bent wel een hele goede tweede of zullen we de eerste plaats delen?
Dit is mijn eerste en enige account hier. Als ik ooit een reden zou hebben om hier niet meer bekend te zijn onder deze nick, dan ben ik helemaal weg. Dan is er blijkbaar iets mis en dan zie ik er dan niet meer het nut van in onder een andere naam terug te komen. Dan is het probleem niet opgelost en ik heb dan ook geen zin in geheimzinnig gedoe om te voorkomen dat ik weer herkend wordt ofzo.
Ik zit er net even stiekem op te spieken en er is echt nog veel oude peop! Veel ook rond de 30 die er nog hangen best aardig op leeftijd voor een scholierenforum.
Eerste account en enige. Ben hier gekomen toen we voor het eerst gingen proberen (toen wisten we nog niet dat onze weg lang zou gaan duren). Laatst weer eens wat oude topics van mezelf bekeken en vond dat best confronterend. Ik lees nog de frisse moed van het net begonnen zijn erin terug. Toen het allemaal nog leuk was en niet zo beladen en verdrietig. Nooit een nieuw account willen beginnen. Wel even pauze gehouden toen ik het niet meer trok in de NOD lijstjes met ronde xxx terwijl iedereen me voorbij zoefde. Nu ik weet dat ik zwanger ben weer terug. Maar niemand hier weet mijn echte identiteit en dat bevalt mij prima. Als het me weer teveel wordt dan vertrek ik gewoon weer een tijdje, zonder lastige vragen te hoeven beantwoorden of een verklaring te moeten geven. Heerlijk.
Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee meer hoe lang. Wel een paar jaar op en af inderdaad. Maar er staat me weinig van bij. Is zeker 12-15 jaar geleden of zo..