hoeveel zwangerschapspagina accounts / nicknames heb jij al gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Op Scholieren bedoel je? Al sla je me dood, zou het echt niet meer weten. Ik heb overal waar ik kwam wel meerdere accounts gehad omdat ik een ster ben in wachtwoorden kwijt raken. :D

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Precies ik vind dat vooral lekker in klaagtopics als mijn man ruimt zijn vieze sokken niet op. Ik ga in real life niemand zijn tijd verdoen met dat soort info. Hier kan dat lekker ongegeneerd wel!

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    @Manque stiekem ben jij gewoon een slang met typ vingers heh?:roflmao:

Manque en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik probeer zo anoniem mogelijk te schrijven (pas zelfs mijn schrijfstijl er een beetje op aan). Enige waar ik van baal is dat ik een namen-topic heb geopend. Daar zouden bekenden me van kunnen herkennen. Maar ach, het zij zo dan :)

Harperhazel en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn eerste account, sinds 2011. Periodes actief en dan wat minder, maar nooit laten wijzigen of verwijderen.

Mijn perso-informatie is trouwens heel erg achterhaald

DastyQueen vindt dit leuk.
  6. DastyQueen

als je er echt van baalt zou je zoiets dan niet nog kunnen laten verwijderen door het beheer?

Zonnestralen vindt dit leuk.
  7. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik wil gewoon vrijuit kunnen babbelen zonder erbij na te denken wie er allemaal mee kunnen lezen. Lijkt me echt zo kut als je schrijft over je vervelende collega en diegene leest dat en herkent jou bijv. En in mijn hoofd gebeurd dat dan ook altijd.

En het is me op een ander forum wel eens gebeurd dat een familielid mij herkende en ging uithoren zonder dat ik het door had. Voelde me echt genaaid toen. Andersom heb ik ook wel eens mensen herkent op forums. En dan ook dingen gelezen dat ik dacht, zo, zo.. Beetje plaats vervangende schaamte dan.

DastyQueen en Bezige bij vinden dit leuk.
  8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    1 account en 2 namen. Eerste naam was ik te herkenbaar dus laten aanpassen.

9. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik weet niet of dat kan? Dacht van niet? Eens kijken hoe ik beheer kan benaderen.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

@Manque heeft geen slang als afbeelding, maar een heeeeeeele lange repetitieve versie van Nemo...

Blijdorp en Ysabella vinden dit leuk.
  11. DastyQueen

Lijkt me trouwens andersom inderdaad ook vervelend. Stel dat ik de buurvrouw herken zou ik echt niet haar prive dingen willen lezen. Niets zeggen voelt niet goed en wel zeggen kan ongemakkelijk zijn als je al van alles weet wat niet voor jou bestemd is.

12. jeshh

jeshh Niet meer actief

Heb een melding in het bericht gemaakt. Ben benieuwd of het kan! Hoop het wel :)

13. Neilia

Neilia Niet meer actief

2e account.
    Vond me andere nickname te lang en niet leuk:rolleyes:
    Tis maar waar je je aan ergert he:p

Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik niet eens zo heel erg anoniem ben hier. Alleen directe familie en goede vrienden weten van de ziekte van mijn man en de ivf/pgd. Maar als één van die vrienden/vriendinnen op zp zou zitten en wat research zou doen (of gewoon een goed geheugen zou hebben) zou ze mij wel kunnen herkennen. Maar dan moet je wel echt een paar zaken bij elkaar optellen, goed opletten en mijn verhaal in real life kennen.

15. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik hoop voor je dat het verwijdert word! Ik snap namelijk heel goed dat je anoniem wilt blijven.

jeshh en DastyQueen vinden dit leuk.
  16. DastyQueen

Zal voor je duimen :thumup:

jeshh en Ysabella vinden dit leuk.
  17. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je kunt met een pb naar beheer altijd dingen laten verwijderen/aanpassen. @Beheer is wat dat betreft echt super behulpzaam. gewoon even melden met de reden.

Blijdorp, jeshh, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. jeshh

jeshh Niet meer actief

Haha is het zo erg wat ik hier schrijf? ;)

Nee maar je hebt gelijk hoor, in principe heb ik niks te verbergen en zet ik geen rare dingen hier neer, maar dan had ik net zo goed onder mijn eigen naam kunnen posten. En het is ook wel lekker om ergens op internet nog anoniem te zijn!

19. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nee precies. En dat heb ik al eens meegemaakt.

En soms nemen topics ook ineens een andere wending. Ik kan me herinneren dat ik hier een keer een topic heb aangemaakt over een collega waar ik boos op was. Halverwege nam dat topic een compleet andere wending. Als iemand dat herkent had (hoop maar van niet), was dat misschien best een dingetje geworden. Mocht je nu trouwens weten welke topic ik bedoel; liever niet hier openbaar posten. Want het is nog een heel ding geworden in real life.

20. jeshh

jeshh Niet meer actief

Thank you!

Deel Deze Pagina