Op Scholieren bedoel je? Al sla je me dood, zou het echt niet meer weten. Ik heb overal waar ik kwam wel meerdere accounts gehad omdat ik een ster ben in wachtwoorden kwijt raken.
Precies ik vind dat vooral lekker in klaagtopics als mijn man ruimt zijn vieze sokken niet op. Ik ga in real life niemand zijn tijd verdoen met dat soort info. Hier kan dat lekker ongegeneerd wel!
Ik probeer zo anoniem mogelijk te schrijven (pas zelfs mijn schrijfstijl er een beetje op aan). Enige waar ik van baal is dat ik een namen-topic heb geopend. Daar zouden bekenden me van kunnen herkennen. Maar ach, het zij zo dan
Mijn eerste account, sinds 2011. Periodes actief en dan wat minder, maar nooit laten wijzigen of verwijderen. Mijn perso-informatie is trouwens heel erg achterhaald
Ik wil gewoon vrijuit kunnen babbelen zonder erbij na te denken wie er allemaal mee kunnen lezen. Lijkt me echt zo kut als je schrijft over je vervelende collega en diegene leest dat en herkent jou bijv. En in mijn hoofd gebeurd dat dan ook altijd. En het is me op een ander forum wel eens gebeurd dat een familielid mij herkende en ging uithoren zonder dat ik het door had. Voelde me echt genaaid toen. Andersom heb ik ook wel eens mensen herkent op forums. En dan ook dingen gelezen dat ik dacht, zo, zo.. Beetje plaats vervangende schaamte dan.
Lijkt me trouwens andersom inderdaad ook vervelend. Stel dat ik de buurvrouw herken zou ik echt niet haar prive dingen willen lezen. Niets zeggen voelt niet goed en wel zeggen kan ongemakkelijk zijn als je al van alles weet wat niet voor jou bestemd is.
Ik denk dat ik niet eens zo heel erg anoniem ben hier. Alleen directe familie en goede vrienden weten van de ziekte van mijn man en de ivf/pgd. Maar als één van die vrienden/vriendinnen op zp zou zitten en wat research zou doen (of gewoon een goed geheugen zou hebben) zou ze mij wel kunnen herkennen. Maar dan moet je wel echt een paar zaken bij elkaar optellen, goed opletten en mijn verhaal in real life kennen.
Je kunt met een pb naar beheer altijd dingen laten verwijderen/aanpassen. @Beheer is wat dat betreft echt super behulpzaam. gewoon even melden met de reden.
Haha is het zo erg wat ik hier schrijf? Nee maar je hebt gelijk hoor, in principe heb ik niks te verbergen en zet ik geen rare dingen hier neer, maar dan had ik net zo goed onder mijn eigen naam kunnen posten. En het is ook wel lekker om ergens op internet nog anoniem te zijn!
Nee precies. En dat heb ik al eens meegemaakt. En soms nemen topics ook ineens een andere wending. Ik kan me herinneren dat ik hier een keer een topic heb aangemaakt over een collega waar ik boos op was. Halverwege nam dat topic een compleet andere wending. Als iemand dat herkent had (hoop maar van niet), was dat misschien best een dingetje geworden. Mocht je nu trouwens weten welke topic ik bedoel; liever niet hier openbaar posten. Want het is nog een heel ding geworden in real life.