wie heeft er ideeen tips voor leuke evt goedkope dagjes uit met kids... hier de eerste : Kinderboederij het geertje in zoetermeer gratis entree kan flesjes melk kopen voor de kleine geitjes en mag je geven heel leuk verschillende dieren aanwezig.. wie volgt ?
ik giing jaren terug altijd met de kinderen naar balorig.. terug weg over het pondje terug... lekker door de natuur crossen. en thuis een zelf gemaakte pizza maken....
Stadspeeltuin van Hoorn.... koste: 1 euro per kind of jaarkaart voor 15 euro ( geldig van april tot oktober) volw gratis.
**Naar het park in Sneek. Allemaal leuke dieren en een leuke speeltuin. Alles gratis. En om de hoek een snackbar om in de zomer gezellig een ijsje te halen. Dit deden we vroeger heel vaak. Er heen wandelen met zijn allen en weer terug. Erg gezellig. **Naar het strand **Naar de afsluitdijk **Naar het bos
Ik vond zelf altijd een tripje hier naar de de Merwelanden leuk (Hollandse Biesbosch) Daar heb je ook een bever look out en je kan kano's huren enzo...er is een strandje en een restaurant en speeltuin...echt vanalles...honden kan je ook meenemen...ook in het restaurant. Ik vond dat altijd SUPER! hier is de link van het Biesboschcentrum http://www.biesbosch.org/
www.geitenboerderij.nl. Is hetzelfde als het Geertje, ook met flesjes geven etc. In het amsterdamsebos is dat! Strandwandeling! daarna lekker terasje pakken, of in de winter ergens warme choc. drinken! Sprookjeswonderland in Enkhuizen! de hele dag plezier voor 7 euro entree! Zwemmen! Als je het echt niet meer weet! Ga met je dreumes naar de dierenwinkel! hahahaha Plezier dat ze daar hebben! www.ballorig.nl, www.monkeytown.nl, www.chimpychamp.nl Allemaal binnenspeelparadijs! En ze hebben ook peuterochtenden, is goedkoper en geen grote kids! De plaatselijke kinderboerderij! Brood mee en ze hebben plezier voor 10! Fietstochtje maken! Veel plezier! hahahha Ik heb een lijstje op de PC staan, als ik niet weet wat te doen, kijk ikd aar altijd even naar! kus miek
en ik moest dat lijstje nog maken dus ik dacht misschien met jullie hulp kom ik op ideeen nou en er zijn dus wel ideeen in nederland als ik het zo lees. leuk meiden