hypo-allergeen icm bijvoeding / goede nacht na borstvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door chantalle76, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalle76

chantalle76 Nieuw lid

21 apr 2008
    4
    0
    0
    Hoihoi!
    Heb een vraagje:
    Onze dochter is momenteel ruim 6 maanden.
    Tot voor kort gaf ik 100% borstvoeding en sinds een paar weken ben ik gaan afbouwen. 's Avonds krijgt ze een fles goede nacht (van nutr..) omdat ze bijna niet doorsliep voorheen is dat echt heerlijk want het werkt bij haar echt!
    Verder zijn we begonnen met groente- en daarna fruithapje en dat vindt ze ook heerlijk.
    Van het CB hebben ze me een tijd geleden gezegd dat als ik wilde afbouwen en met fv wilde beginnen ik dan het best de hypo-allergene zou kunnen doen omdat er bij ons wat allergien in de familie zitten. Nu vraag ik me alleen af of dat nog wel zin heeft omdat ze al bijvoeding en die 'goede nacht' fles krijgt.
    Volgens mij kan ik dan toch net zo goed de normale nemen of niet?

Alvast bedankt!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik denk dat je gelijk hebt.. Ze krijgt nu ook allergenen binnen via de andere voeding.
    Al kan het natuurlijk zijn dat ze niet goed op de gewone voeding reageerd. Dan kun je altijd nog weer terug..
    Misschien kun je de CB lijn bellen?

3. chantalle76

chantalle76 Nieuw lid

21 apr 2008
    4
    0
    0
    Het is al opgelost!
    net nutricia-helpdesk gebeld en het hoeft inderdaad niet meer als je ook al bijvoeding en andere voeding geeft. Het is alleen nog verkrijgbaar voor baby's die al lichte klachten hebben en ook al de HA 1 hebben gehad!
    Evengoed bedankt voor je reactie!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Fijn dat het is opgelost..
    Heb zelf ook goede ervaring met die nutricialijn.. Ze stelden betere vragen dan mijn CB-lijn ;)

Deel Deze Pagina