hoeveelheden 4 maanden, doe ik het nog goed?

Discussie in 'Voeding' gestart door guppie81, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ze slaapt hier eigenlijk altijd al door,
    tot een uur of 05.00
    (laatste voeding om 22.00)

vanaf 9 weken tot 06.00 en vanaf 12 weken van 21.00 tot 07.00 en
    de laatste 4 weken van 8 tot 8, heerlijk was dat !!!!

vind het zo vreemd dat ze nu weer de fles wil.... ze kan makkelijk zonder, maarja ik hoop maar op een fase,

@ juffie, hier zijn ze beiden ook te vroeg geboren, ook 4 weken,
    ik ben bij beide wel met 4 maand met rijstebloem begonnen, gister voor het eerst bij dochterlief,
    gewoon een theelepeltje, en dat bouw ik langzaam op, zodat ze aan vast voeding kan wennen

2. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ging eigenlijk prima hoor. We hebben het langzaam opgebouwd, begonnen met een theelepeltje en dan 3 dagen 1 theelepeltje. Dan 3 dagen 2 theelepeltjes en nu zitten we op 2 eetlepels. Kon het wel merken aan de ontlasting, er zaten wat stevigere stukken in (niet hard ofzo), maar dat herken ik ook nog van de overstap naar vaste voeding van mn dochter. Geen krampjes gehad en nu ook weer helemaal zachte poep. Hij bleef ook elke dag op hetzelfde tijdstip poepen.

4. Popkoorn

5. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18

6. Popkoorn

7. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18

8. Popkoorn

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Meiden; ga eens netjes quoten!;)

10. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18

Hier had hij om 20.30 al zijn laatste fles (normaal 22.00) werd dus om 5.00 wakker. (vond het knap hoor van hem), daarna pas tegen negenen.
    Ga hem vandaag maar iets meer geven, anders heeft hij zijn laatste fles weer zo vroeg:( maar viel me alles mee......:)

11. Popkoorn

Gelukkig had jij dan een redelijke nacht..!! meer voeding geven lukt hier niet ;) het enige wat ik bereik is een huilend kind :p

zondag op maandag sliep ze redelijk van 9 tot half 8
    of redelijk.... eigenlijk gewoon netjes

maar dat was met rijstebloem..... gisteravond zonder rijstebloem gedaan en ze werd vannacht weer wakker,

aankomende nacht maar weer rijstebloem doen.... kijken of ze dan weer doorslaapt of niet..... als ze dan weer doorslaapt herhaal ik het nog een keer zonder en met.... kijken of het door de rijstebloem komt .... hoewel ik denk van niet....

gezien ze altijd al doorgeslapen heeft.....

12. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Ging hier gelukkig weer goed vannacht...
    Wel over de liter heen gegaan, maar dan kreeg hij zijn laatste fles weer om 22.00 en dat ging goed.
    Vandaag probeer ik wat rijstebloem toe te voegen om te kijken of het wat meer verzadigd....

13. Popkoorn

Hier gister 19.00 al de laatste fles :$ nou dat zou dus geheid nachtvoeding worden hé !!!!!!

slaapt ze toch half 8 :(

14. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Wat heerlijk zeg!!

15. Popkoorn

gisteravond 19.15 laatste fles, half 4 was ze wakker, maar na even mopperen ging ze weer slapen tot 8

heeerlijk

Deel Deze Pagina