hoi ik heb een vraagje. als ik mijn dochter dunne voeding geef moet ze vaak spugen. ik geef als fles nu frisio comfort. ik wil nu ook af en toe gewoon watergeven voor als ze haar hapjes gedaan heeft en in verband met het warmere weer, maar als ik water geef vind ze het niet fijn en drinkt maar 20 cc en ze spuugt het ook nog uit. wat kan ik anders als drinken geven. ze is 5,5 maand en weegt zo'n 7 kilo
Hallo, Als je kindje de Friso Comfort gewoon volledig opdrinkt krijgt ze in principe voldoende vocht binnen. Verder zit er in fruit en groente hapjes (van nature) ook nog vocht, van beide mag ze op een dag gewoon 125g hebben. Dus dit is ook nog eens extra en niet zo dun als gewoon water. Groeten Laura
ze drinkt nu 4x210/7, maar de laatste 2 dagen laat ze over de hele dag wel 200 staan ook. ze eet ongeveer 1 potje groente.
Hoi, Het is normaal dat kindjes af en toe minder goed drinken. Is je dochtertje misschien verkouden of komen er tandjes aan? Dat gaat meestal na een paar dagen vanzelf weer beter. Je dochtertje heeft wel genoeg aan alleen flesvoeding, je hoeft nog geen extra vocht erbij te geven. Je kan wel een paar dingen in de gaten houden. Het is belangrijk dat je dochtertje zeker 500 ml vocht drinkt. Ook is het fijn om in de gaten te houden dat ze blijft plassen. Met dit warme weer vinden veel kindjes de warme melk minder lekker, je kan ook eens proberen om het iets kouder aan te bieden. Succes! Groetjes Linda