Mijn baby van ruim 1 week heeft een geel snotoogje. De een zegt moedermelk de ander zegt schoonmaken met uitgekookt water. Maar wat is nou het beste? En hoevaak dan moedermelk of schoonmaken en wanneer moet je naar de huisarts??? Daarnaast heb ik nu al 2 dgn verhoging? Maar ik voel me verder prima..
Hoi hoi, Het is allebei goed. Ik zou twee keer schoonmaken per dag met afgekoeld gekookt water, en twee keer per dag een druppel borstvoeding er in laten vallen. Als het over twee weken nog steeds niet schoon is, dan even naar de huisarts. Je geeft borstvoeding hè? Hoe is het met je borsten? Zitten er harde schijven die na de voeding niet weg zijn, of warme rode plekken, dan kan het een dreigende borstontsteking zijn. Ik hoor het graag van je, dan kan ik tips geven. Groetjes Adrienne
Het snotoogje is zo goed als over, dank jr wel. Ik denk dat de verhoging meer is omdat het soms zo ontzettend warm is in huis. Dat kan ook toch? Controleer mijn borsten goed, heb bij mijn dochters meerdere borst onstekingen gehad, en dat deed zo pijn. Ben daar best bang voor
Hoi hoi, Oke, goed dat je ze iedere keer controleert. Maar waarom is het zo warm in huis dan? Buiten is het toch niet warm nu? Groetjes Adrienne
Het is 24 graden in huis, krijg het koeler door de ramen tegen elkaar open te zetten,maar tocht lijkt me ook niet goed.
Hoi hoi, Tocht is inderdaad niet goed, maar als je baby niet op de kamer is, kun je alles tegen elkaar open zetten toch. Je mag, en zeker met dit warme weer, gerust een raam open zetten 's nachts hoor. Je krijgt niet zomaar verhoging doordat het warm is in je huis. Let goed op of je nergens pijn hebt. Er kan van alles gaan onsteken. Baarmoeder, borsten, blaas.... houdt het goed in de gaten. Groetjes Adrienne