te veel voeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mamie82, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje is nu bijna 8 weken en weegt bijna 5 kilo
    nu krijgt hij 6 flessen van ong 170cc hij drinkt ze helemaal leeg en wilt vaak savonds nog een een beetje hij komt wel om de 4 uur soms wat langer

alleen wilt hij vaakt na de voeding van 7 uur om een uur of 9 weer 80a90cc drinken en die gaat ook op wat ik ook doe als ik het niet geef blijft hij huilen

krijgt hij nou te veel voeding ?

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Hij krijgt teveel ja. Je 'moet' onder de liter per dag blijven en jij zit aan meer dan 1.1 liter..

Die van ons is 7 weken en krijgt 5 flessen van 150 cc met 5 schepjes.

3. gusto

gusto Niet meer actief

Ja zeker teveel. Mijn zoon is 12 weken en krijgt 5 x 150cc (+ 5 schepjes, dus 165cc) en hij weegt ruim 6 kilo.

Gemiddeld is 150cc x het aantal kilo's. Daar zit je dus ver overheen.

4. meelezer

meelezer Niet meer actief

Is het echt honger en geen zuigbehoefte?
    Of misschien pijn wegdrinken (verborgen reflux oid)

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    verborgen reflux heb ik ook aangegeven bij de ha maar die zei van niet omdat hij geen golven spuugt maar ja het is niet voor niks verborgen woensdag naar cb en daar vragen hoe of wat

hij komt wel om de 4 uur om te eten heb nu 2 dagen 150cc/5 maar drinkt ze allemaal leeg en speen of pink helpt niet ga ik woensdag ook gelijk overhebben hoe ik evt dit kan aanpakken want hij krijgt idd te veel heb ook al meer water bij de laatste fles geprobeerd maar helpt ook niet komt ie nog voor de nachtvoeding :(

Deel Deze Pagina