Jaar na HSG blijkt deze misschien niet goed???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Blabla01, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    We zijn nu 2 jaar in de MMM bezig ivm PCOS. Helaas nog steeds zonder resultaat. Vorig jaar een HSG gehad en hoewel We de uitslag dubieus vonden moesten We erop vertrouwen dat de 2 gynaecologen en de radioloog die erbij waren het beter wisten en het dus gewoon goed zou zijn.
    Nu zijn We ruim een jaar verder en zijn We doorverwezen voor IVF en toen onze behandelend gynaecoloog het dossier doornam kwam ze de foto's van de HSG tegen en concludeerde ze dat die foto's niet goed zijn; op de beschikbare foto's zijn geen doorgankelijke eileiders te zien!!!
    A.s. maandag krijg ik een nieuwe HSG. Heel spannend wat daar uit gaat komen. Stel dat ze echt dicht zitten, dan zijn We dus al die tijd voor niks bezig geweest!
    Onze gynaecoloog vond het allemaal erg vervelend, maar wat ik niet snap is dat zij nooit eerder die foto's bekeken heeft...

Jullie snappen dat We erg boos waren toen We dit hoorden. Als maandag blijkt dat ze echt dicht zitten.... :x

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Jeeetje meis, ik weet eigenlijk niet wat ik erop moet zetten maar wil je wel heel veel sterkte wensen

3. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel. We gaan het meemaken maandag.... vind het echt heel spannend!

Ik had mijn bericht afgesloten met de vraag of er meer dames zijn die dichte eileiders hebben en wat ik dan zou kunnen verwachten... die zin Is blijkbaar weggevallen..

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Jeetje, dat zou wel een verschrikkelijke blunder zijn.. En ik zou woest zijn, denk ik.

Overigens zijn mijn beide eileiders vergroeid en was bij ons dus IVF/ICSI nodig.

5. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als maandag blijkt dat het niet goed is, is het idd een vreselijke blunder. Maar sowieso vind ik deze gang van zaken belachelijk,dus een gesprek hierover lijkt me sowieso een goed idee voordat we verder gaan straks.
    Eerst maandag maar afwachten, maar ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een onderzoek....

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier ook afgesloten eileiders (na een eerdere goede HSG, maar die was 'echt' goed. Waarschijnlijk tijdens het onderzoek bacterieen naar binnen gespoten, wat is gaan ontsteken). In sommige gevallen zijn ze te herstellen (open te spuiten), maar de resultaten daarvan (zwangerschap) zijn zeer matig. Meestal wordt ivf geadviseerd.
    Heel veel sterkte!!!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jeetje zeg, wat erg! Wellicht een jaar voor niets weggegooid:( en geleefd in hoop en spanning, terwijl een zwangerschap dus misschien niet eens mogelijk zou zijn op die manier..

Heel veel succes maandag!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Wat erg dit! Gewoon een jaar voor niks. Ik word nu al boos, laat staan hoe jij je voelt.

9. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thanks dames.
    Gynaecoloog zei idd al dat, mochten ze echt dicht blijken te zitten, We zullen stoppen met IUI. We staan al op de wachtlijst voor IVF dus dan zullen We dat verder af moeten wachten.
    Maar goed, eerst maandag de hsg maar afwachten. (Waarom duurt het allemaal dan zo lang hè ;) )

10. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Jeetje wat heftig. Heel veel succes maandag

Deel Deze Pagina