ik hoorde dat alle flesvoeding even goed is en dat het niet uitmaakt welke je gebruikt. ik gebruik nu nutrilon maar zou dan wel willen overstappen op eigen merk van etos, heeft iemand hier ervaring mee? mijn zoontje is nu ruim 10 weken, kan ik dan gewoon overstappen of krijgt hij dan darmkrampen? en kun je gelijk helemaal overstappen of moet je geleidelijk aan overstappen?
Hoihoi, Wij zijn ook overgestapt, alleen dan van Nutrilon naar Kruidvat voeding. In principe mag je zo overstappen. Wij zijn alleen wel gaan mengen, dus bijvoorbeeld 150/5 en dan 2 schepjes Nutrilon en 3 schepjes Kruidvat voeding. Je kunt dan langzaamaan de Nutrilon afbouwen. Wij hebben dit met 1 pak Nutrilon gedaan en zijn nu volledig over en het gaat fantastisch! Succes!
Bij Jasmijn ben ik ook meteen overgestapt van nutrilon naar kruidvat, omdat Jasmijn niet poepte. Meteen daarna poepte ze perfect, dus was blij dat ik overgestapt was. Nu met Madelief meteen begonnen met Kruidvat en ze groeit er prima op!
Ik ben ook overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat. Ben in 1 keer overgestapt... het was 1 dagje wennen maar nu doet ze het er super op! En ik bespaar me per maand toch iets van 25 euro!
hoi, ik gebruik vanaf de eerste dag al etos voeding voor me meid en bevalt heel goed! en scheelt een hoop in de kosten. lekker doen dus. groetjes willy
ik heb net de flesvoeding verandert, hij heeft nu etosvoeding. hij dronk hem goed op, ik hoop niet dat hij krampjes gaat krijgen.