Hallo, ik zit even met mijn handen in het haar! Mijn zoontje heeft ernstige koemelkallergie, ik heb zelf koemelkallergie en na zijn geboorte zijn we gestart met ha voeding. Echter had hij 24/7 krampjes, dichte neus, droge kapotte huid, spugen, diarree, stinken, en hij ging in de 3e week de fles weigeren. Hij dronk niet meer en hij had heele opgezetten oogleden (kon bijna niet meer kijken) en wallen door het vocht. Toen zijn we via het Cb overgestapt op Nutramigen en de klachten verdwenen binnen 1 dag. Echter zijn er een paar weer snel teruggekomen, en dat is de diarree, de krampjes (hij weet niet meer waar hij het zoeken moet) en de vochtophoping bij zijn ogen en zijn dichte neus. Zijn huid ziet er wel perfect uit nu. Maar zijn krampjes worden erger, ook heeft hij nog steeds een dichte neus. Ik weet zeker dat hij nog last heeft van de eiwitten in de nutramigen en volgens de biologische arts was dat duidelijk zichtbaar. Nu kom ik net van de huisarts en die wil me geen neocate of nutramigen aa geven omdat hij vind dat maik er goed uitziet! Ook had hij nog nooit van neocate gehoord en ik kreeg zwaar de indruk dat hij niets over koemelkallergie bij babys weet. Ik moest maar zo doorgaan.. Ja doorgaan ?? dat jongetje heeft pijn, hij slaapt overdag niet, en weigert zijn flessen. Maar omdat hij goed aankomt en goed groeit heeft hij ineens geen koemelkallergie ? Wat kan ik nu het beste gaan doen ? Ik weet voor 100% zeker dat mijn zoontje nog last van de melk heeft, ik bedoel ik zie mijn zoontje en de huisarts ziet alleen de buitenkant :x
Hallo, Wat een vervelende situatie. Ik kan me goed voorstellen dat je nog een stapje verder wilt gaan met de voeding. Je bent eerst geholpen door de CB arts zie ik, misschien kan je via hem/haar neocate gaan gebruiken? Ik hoop voor je dat het snel lukt. Groetjes Linda