Goede morgen dames, Ik zit op 17 dagen na pregnyl en nog steeds niet ongesteld,. Dus heb ik vandaag maar weer een testje gedaan, alleen nu weet ik Of mij ogen mijn voor de gek houden. Alvast bedankt voor het meekijken.
Ik zie ook een pennenstreep. Maar waarom is dat gelijk negatief? Ik heb ook een pennenstreep gehad maar wel zwanger.
Ik zie geloof ik ook wel wat, maar ben ook benieuwd naar het origineel. Hoop voor je dat het wat goeds betekent!
Je ogen houden je niet voor de gek, zie ook wat. Vind 'm nog alleen wel heel vaag, dus overmorgen nog eens testen, spannend...
En dan moet ie in het echt nog wat beter te zien zijn lijkt me? (want ik weet hoe lastig zoiets op de foto te krijgen is!)
Oke dank je wel dames. Weet eigenlijk niet wat er van moet denken. Ik had laatst ook een onderwerp gestart over testjes na pregnyl. Ik begon te testen op 9 dagen na pregnyl. Ik bleef dus een lichte lijntjes houden tot 12 dagen na pregnyl. Op dag 13 was er niks meer te zien. Ik heb 5000 gespoten, maar het heeft blijkbaar lang in mijn lichaam gezeten. En omdat ik maar niet ongesteld werd toch maar weer een testje er tegen aan gegooid vandaag.
Zo begon het bij mij ook! Heb toen met me tweede plasje (niks gedronken) nog een test uitgevoerd en die werd donkerder en zie mijn banner nu.
Aangezien je een witte test heb gehad en nu weer een streepje viind ik het best positief klinken. Ziekenhuis bellen mss mag je even bloed komen prikken?