goeiemorgen, onze dochter is nu 3,5e week oud en geboren met een gewicht van 2675gram. na 1,5e week zat zij op een gewicht van 2930gram. Nu bijna 2 weken later heb ik even geen idee hoeveel zij weegt. maar aangezien zij alle flessen prima leegdrinkt, denk ik wel dat ze weer enorm gegroeid is. We geven haar de fles, en krijgt Nutrilon. nu zat ze tot op 3 dagen terug op de 8 voedingen, ze schommelt nog een beetje....maar komt nu vaker op de 7 voedingen uit. 7:30 10:30 13:30 16:30 19;30 23:00 en dan komt ze vaak tussen 4 en 5 uur pas weer. zo is het de afgelopen 3 dagen gegaan. Dus dan zit je op 7 voedingen. ze kreeg iedere keer 95 in de flessen, en dan de fles van 23:00 met 100 erin. Toen we die dagen ervoor op 8 voedingen zaten kreeg ze daar 90 a 95 in de flessen, dus kom ik uit op 720cc of meer in de flessen per 24uur. Nu moet ze neem ik aan ook boven de 700cc krijgen als ze op 7 flessen zit. maar hoeveel moeten we nu dan in de flessen doen? 7x100cc of meer? aangezien je anders "maar' op 700cc per 24 uur komt?en ze dan misschien te weinig krijgt? Ik heb geen flauw idee meer hoe het ook weer zit... en krijgt ze zo genoeg per 24 uur, of krijgt ze eigenlijk voor haar leeftijd en gewicht al veel te veel? het is onze tweede , maar oh wat kan het je weer onzeker maken qua voeding en zo... ik ben erg benieuwd naar jouw reactie... bedankt alvast! groetjes danili
en dit dan 7 keer doen qua voeding? dus 7 keer 135cc flessen geven per dag? krijgt ze dan niet veel te veel voor haar gewicht? ze zou het wel zo op kunnen, en spuugt eigenlijk nooit, maar lijkt mij zoveel? en wanneer moet die 7e fles er dan uit, nu rommelt ze nog een beetje, ze heeft de laatste fles om 23:00uur en nu komt ze de ene keer om 3 uur, en de andere keer trekt ze het zo tot half 5 a 5 uur.... bedankt voor de reactie
Probeer over te gaan naar 6 flessen dan. Maar kom je toch met een nachtfles op 7 flessen uit is dat niet heel erg. Ilja