Ehm Magnetron (dagelijks gebruik) Oven (regelmatig, minimaal 1 keer per week) Dolce Gusto (dagelijks) Slowcooker (regelmatig, minimaal 1 keer per week) Waterkoker (dagelijks) Broodrooster (af en toe) Tosti-ijzer (af en toe) Citruspers (af en toe) Staafmixer (die ook kan hakken) (regelmatig) Handmixer (af en toe) elektrische blikopener (Echt nog nooit gebruikt haha) (nog nooit) Blender (af en toe) Koffiezetapparaat (zelden, alleen met verjaardagen) Gourmetstel (af en toe, paar keer per jaar) Grillplaat (af en toe, paar keer per jaar) Pizzarette (maar die is nog nooit gebruikt) We hebben ook nog een weber bbq (in de zomer) Maar ja dit is het wel zo'n beetje denk ik. Meeste gebruiken we ook gewoon vaak (behalve die blikopener dan) Ik zou op zich wel een keer een keukenmachine willen hebben ofzo of een Airfryer maar ik denk dat we het dus uiteindelijk niet vaak gebruiken.
Combimagnetron Inductiekookplaat Koelvriescombinatie afzuigkap Bonenkoffiemachine Elektrische melkopschuimer Handmixer Blender Staafmixer / hak Juspers Broodbakmachine grillijzer voor tosti’s Broodrooster Elektrische poffertjespan Grilplaat voor gourmet Elektrische bbq Gewone bbq en ik wil nog een airfryer
Op het aanrecht staat waterkoker, senseo en blender. Verder nog citruspers, juiceblender, staafmixers, courgettimaker (zo'n ding wat sliertjes maakt), broodrooster, airfryer, keukenmachine, slowcooker, (2x poffertjespan 2x koelvries combo, 2x magnetron waarvan 1combi). Als ik het zo opschrijf kan er een heleboel wel weg. Citruspers, broodrooster, de juice blender, keukenmachine. De dubbele dingen blijven want de poffertjespan (1 voor gas 1 voor inductie) en de combimagnetron die extra is hou ik ook nog even want onze gewone oven staat op het punt van overlijden. Tosti ijzer heb ik niet meer, net als de contactgrill (denk ik). Tosti s maak ik gewoon in een pan (of met strijkijzer hahaha grapje). Gourmetten superleuk maar liever niet thuis . Dus zelf geen stelletje. Pizzarette is niet aan ons besteed want de kinderen lusten geen pizza en ik vind pizza zelf alleen maar makkelijk maar ik vind het niet fantastisch ofzo.
Hier heb ik erg weinig vergeleken bij wat ik hier voorbij zie komen. Heb een: Oven Magnetron Frituurpan Tosti ijzer Staafmixer En dat is het. Red me er prima mee.
Ik heb helemaal niet veel in vergelijking met sommige lijsten hier! - Bora kookplaat - Combi oven - koelkast natuurlijk - wijnklimaatkast - Quooker - Food maker (stomer en blender) voor babyvoeding - Grill - Airfryer - Nespresso - Boretti bbq (die gebruiken we ook regelmatig gewoon om vlees op te grillen)
Koelkast/vriezer/kookplaat/koffiezetapparaat/waterkoker/vaatwasser/oven slash magnetron schaar ik onder de standaard dingen. Daarnaast nog een blender en tosti-apparaat. En ik meen (maar weet het niet eens zeker!!) ook een gourmetstel op de bergzolder.
Combimagnetron Grote oven van het fornuis Staafmixer Koelkast Vriezer Frituurpan Vaatwasser Waterkoker Senseo Citruspers Contactgrill Pizzarette Gourmetstel Wokstelletje Keukenmachine Wafelijzer Stroopwafelijzer Melkopschuimer Vacumeermachine Dat was het denk ik
Wij hebben een: Koffiemachine (met bonen) Thermomix Waterkoker Grillplaat Magnetron Staafmixer Elektrisch fondue apparaat Gourmetstel Wafelijzer Friteuse Elektrische oven En heb net een slowcooker besteld
Ok komt ie dan. Magnetron Blender Koffiezetapparaat (voor visite ik vind koffie vies) Waterkoker. Mixer Was het. Toch nog veel!
Combimagnetron Stoomoven (Staaf)mixerCombimagnetron Inductiekookplaat Koelkast Vriezer Vaatwasser Quooker Bonenmachine Tostigrill Keukenmachine Gourmetstel